1 million kroner i årsinntekt

I dag er en stor dag for meg. En dag jeg aldri i min villeste fantasi trodde at skulle bli mulig. En dag jeg har jobbet for hver dag i mange år. I dag er dagen jeg sendte ut siste faktura for 2017 som gjorde at inntekten min for 2017 bikket over en million. Nærmere sagt; 1’044’911 kroner

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Det er så surrealistisk å tenke på at bloggen min som jeg startet på jenterommet hos mamma og pappa har blitt til det den er i dag. Jeg startet helt fra bunnen av, og har klart dette helt på egenhånd, uten hjelp fra tv-serier eller andre bloggere. Noe som har vært ekstremt vanskelig, og jeg trodde helt ærlig ikke at jeg noensinne skulle klare det jeg nå har fått til.

Jeg hadde lenge en drøm om å klare og leve av bloggen, og at den kunne være den eneste jobben jeg hadde. Jeg fikk hele tiden høre; “du må få deg en ordentlig jobb”, “du kan ikke leve av blogging”, “syns du ikke det er litt teit å være blogger?” “hvordan skal du få til dette?”, osv. Hele tiden har folk fortalt meg at dette var umulig og idiotisk. Vel, med over 1 million som årsinntekt, vil jeg nå si at jeg har motbevist alle de menneskene, og vel så det.

For meg så symboliserer dette så mye mer enn bare pengene i seg selv. Penger er fint det altså. Men den mestringsfølelsen jeg sitter med nå, den kan ikke beskrives. Det å vite at jeg kan bygge noe fra ingenting til det som det er i dag, er helt vilt. At lille jenta fra Hokksund som alle lo av når jeg sa at jeg skulle bli noe stort, skulle klare dette, det er helt uvirkelig. 

Jeg håper virkelig at dette kan inspirere noen der ute til å følge drømmene sine, uansett hvor teite og idiotiske andre måtte si at de er. Husk at alt starter med en idé og en drøm å få til noe stort. Drøm stort og jobb beinhardt. Vær forberedt på at du må ofre mye for drømmen din, men tro meg; det blir verdt det. 

 

55 kommentarer
    1. Du liker ikke å snakke om penger og inntekt, men du gjør det allikevel. Det blir litt dumt, haha. Uansett godt jobba, vær stolt av deg selv !

    2. Wow, det er jo utrolig😃 du har inspirert meg så mye, så kommer du å inspirerer meg enda mer hver eneste dag! Du er høydepunkte på dagen min❤️Du gjør det lettere å gå på skolen og alt det man må få gjort i hverdagen, du inspirerer meg så mye! Hver gang jeg har hatt et problem tenker jeg på hva du har lært meg!❤️ Og det funker hver gang❤️❤️❤️Du er det støøøøørste idolet og forbildet mitt❤️❤️❤️❤️❤️Lykke til videre❤️Ønsker alt godt❤️❤️

    3. Gratulerer❤️ Kan jeg spørre om hvorfor du bruker bilder som ble tatt i sommer? Har du blitt syk igjen?, for i såfall god bedring<3

    4. Du er utrolig flink! Håper jeg klarer å være “like” flink som deg og faktisk leve av bloggen. Men jeg tviler egt på at jeg “har det som trengs” og at jeg egentlig er spennende nok for omverden. 😛 + Jeg mister så fort motivasjonen også.

    5. Knallbra jobba! Jeg håper at du kan gi deg selv en ordentlig god klapp på skulderen for innsats og stå-på-vilje, og at du unner deg selv noe skikkelig fint som belønning for strevet 🙂 Du er rå!

    6. Jeg har lest bloggen din i mange år, har faktisk møtt/sett deg før også😍. Elsker bloggen din og det der har du fortjent etter så flink du er❤️ stå på Stina an ( hei 14) 💞💞 ps: chloe er kjempe søttttt

    7. Så sinnsykt kleint å flashe med penger på den måten, du virker sykt opptatt av at andre skal vite at du har penger

    8. GRATULERER!
      Dette var inspirerende lesning!
      Kjenner meg veldig godt igjen i situasjonen med at få eller ingen gir uttrykk for å ha tro på deg. Har tatt meg 10 år (!) bare å komme igang å blogge, men NÅ er jeg igang. 🙂
      Lykke til videre. 🙂

    9. Wow, gratulerer så masse!! Bare lurer på om du ikke kunne sagt hvor mye et annonseinnlegg “koster” på bloggen din? Hadde satt stor pris på svar <3

    10. Hun snakker om hvor langt hun har nådd til nå. hun er stolt over seg selv at hun har klart å klatre til topps. jeg personlig syns at det er greit at mann skal få skryte litt av sin egen suksess. Jeg er ganske stolt over at hun har klart dette mye på egen hånd. det sier også litt om hvor sterk person hun er når hun jobber sel. Hun har sikkert også møtt mye motstand men jeg er også sikker på at hun har overkommet det. syns også at du har fortjent dette. Vi som lesere er ganske stolt av deg. jeg er det vertfall. jeg er ganske så ny i dette men håper på at jeg også kan komme meg inn i dette.

    11. Undkyld får å si deg men var ikke penger så privatist får deg? Du sa i mange videoer at du Alderi skulle fortelle Hvor mye du tjener fordi det er frekt. Da har du endret mening i såfall

    12. Jeg kjønner ❤️Men jeg håper det går bra ❤️Du må ikke i deg på dine bein jeg har det også vanskelig elsker bloggen din du er best du har fans der ute i live you ❤️❤️❤️❤️

    13. Respekt for at du tør og vise at du tjener såpass og at du ikke prøver og holde det hemelig som mange andre gjør

    14. Jeg har lest bloggen din kjempe lenge og jeg mener at du fortjener alt du har fått til! Det var du som inspirerte med til å lage yt kanal og pga deg fant jeg papillon rasen som gjorde at vi også nå har en phalene valp (papillon med hengeører) håper du kan ha flere videoer med chloe! Hun er så skjønn! Gjerne triksevideoer?😃 også lirer jeg på hvor antrekkene fra dette innlegget er fra?

    15. Hva har du egentlig gjort annet enn å være vakker og pen, samt legge ut bilder av dine smekre ben? Jeg er nok for gammel til å forstå at det skal være fortjent å tjene såpass mye på en blogg. Forstår ikke hvilken samfunnsnytte det har.
      Husk også på hvilke signaler du sender ut til folk når du lager en skryteartikkel med overskriften “1 million i årsinntekt”. Tenk på alle de som jobber hardt hver eneste dag og som tjener en brøkdel av det du tjener. Mange må jobbe hardt for å få endene til å møtes. Du aner nok ikke hva hardt, fysisk arbeid er. Er lett å sitte på sin høye hest og skryte over flink en har vært til å tjene penger. Er ikke alltid inntektsnivået samsvarer med innsatsnivået.
      Har selv en kamerat som tjener ca. det samme som deg på en internettside han har satt opp. Han jobbet litt med den i begynnelsen, men nå ligger han for det meste å drar seg på sofaen.

    16. Så fortjent. U gjør så mye mer for samfunnet enn eks lærere og sykepleiere og andre underbetalte yrker. Verden blir så mye bedre av bloggen din. Men pen er du da

    17. Stina du er super flink ikke bry deg om hva andre
      Synes man kommer veldig lagt med å bare
      Være seg selv stå på jeg har selv en yt kanal har
      Liket den til oven på men det er ikke det som er viktig du
      Har gjort mange en tjeneste ved å bare være
      Deg selv super bra jobbet
      PS: han Toralf han kjønner seg ikke på forskjellen
      På blogg og en nettsiden en nettsiden dær man foreksempel har et spill som mA kjennner på trenger ikke gjøre så mye da
      For vis folk er for nøgde så tjener man på det
      Elsker bloggen og yt kanalen din dem er stor i spisskompetanse
      For meg du er super ❤️❤️❤️❤️

    18. Næmen så bra! Viser at du gjør en mye viktigere jobb en f.eks lærere sykepleier osv. Som faktisk bidrar til samfunnet. Uff flott at du viser hva som er galt i verden når Bloggere som egentlig bare er levende reklameskilt skal tjene så mye. Uff ja, folk kan si at jeg er misunnelig, ja på selve lønna Ja, andre sliter rævva av seg og ødelegger kroppen i jobben sin. Jobben din er å skryte av skjønnhetsprodukter og klær, synes virkelig det burde bli en debatt om dette ass, lønn burde være i forhold til hva man bidrar med i samfunnet. Sry før lang post men kokte litt inni meg nå. Håper du legger ut denne kommentaren, er ikke noe vondt ment mot deg som person, kjenner deg ikke så u er sikkert en flott og bra person 🙂 også er du utrolig pen da 😀

    19. det blir så altfor kvalmt og skryte av hva man tjener. folk har åpenbart ulike synspunkt på dette men jeg mener at inntekt bør være en privatsak. en million i årslønn er veldig bra, og jeg synes at du skal være stolt av hva du har oppnådd etter mange år med blogging. likevel ser jeg ikke poenget i å flashe hva man tjener. de blir for meg veldig kvalmt fordi jeg tenker at alle mennesker er like mye verdt, uavhengig av inntekt. visst du er så usikker på deg selv at du velger å dele inntekten din med andre for å så få bekreftelse på at du har gjort en bra jobb, må det gjøres noen drastiske endringer. alle som leser bloggen din vet at du har hus og bil og alt som en må til for å leve et bra liv. vi har tatt hintet 😉

    20. Så deg på meny istad., tenkte å gå bort å si hei, men jeg er ikke den friskeste jenta akkurat nå:) men jeg så deg og Per fredrik sammen og dere er jo utrolig skjønne😂😂 hater har aldri rett når de sier dere ikke passer sammen, for det gjør dere❤️❤️

    21. Var det ikke du som ikke likte å snakke om økonomi og synes det er « drit privat» og at ingen har noen med hva du tjener??

    22. Folk må få lov til å endre mening, før ville ikke stina si no om lønn, det vil hun nå. Før drakk hun ikke men det gjør hun allikevel. Før ville hun ikke si no om pels, så gjorde hun det i et ganske hissig innlegg plutselig! Hun er en ung person som må få lov til å endre seg som alle andre.

    23. Bare husk å spare og investere så mye som mulig i faste verdier, og ta en utdannelse du kan falle tilbake på den dagen bloggingen er slutt. Blogging er ikke noe du kan leve på i lengden.

    24. Godt jobbet. Liker bloggen din godt:) Du fortjener 1-2 plass på topplista og ikke de paradise dukkene. Du skriver en god variasjon av alt og dt får mg til å lese bloggen din oftere.

    25. Så bra, så bra Stina! Men send en tanke til dem som har gått årevis arbeidsledig pga psykisk vansker og må suge på labben får å få endene til å møtes. Dem som ikke har rett på ledighetstrygd lenger der problemer har eskalert i familien pga usikker økonomi. Tenk på dem Stine.

    26. Dere som sier at lærere osv burde tjene mer, jepp, kanskje… mest sannsynlig. Sykepleier også. Men så er det sånn at skatten dere betaler lønnen vår. Dere må skjønne at forbrukeren, lesere og de som kjøper det bloggere reklamerer for er det som betaler lønnen deres. Klag derfor ikke på Stina, når det er dere og alle andre forbrukere som gjør det mulig for en blogger/Instagrammer/osv å tjene så mye! Selv om jeg må si at det er mye jobb bak en blogg også! Selv om nei, det utgjør kanskje ikke en forskjell i samfunnet på lik linje som en sykepleier eller en lærer gjør…. men så er faktisk timeslønnen til en blogger mest sannsynlig laver enn andres også pga all jobb som ligger bak. 1mill er masse penger, og hun hadde aldri klart det uten alle dere som klikker dere inn på bloggen, også haters

    27. Jeg har en drøm som deg og du inspirerte meg veldig mye, til å bare stå på og gjøre alt❤️ Jeg elsker bloggen din❤️

    28. Blir så utrolig irritert på folka som hater her. Kan ikke Stina få lov til å skryte litt av at hun har nådd såpass langt? Hun skriver jo selv at hun aldri hadde trodd dette kom til å skje, så det er langt i fra noe skryteinnlegg. Vi er stolte Stina! Stå på!

    29. Hei,eg elsker den sjokolade hus videoen din fra freia. Eg ser på den ofte 😀. Eg lurte på om du kunne lage bake videoer?! Det hadde vert så fint 💗. Sjøl så elsker eg å bake. Det er kjekt å se på andre som baker 🤗🐯.
      – Alexandra- 13 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg