Noe jeg alltid har lurt på..

I dag har jeg vært på en skikkelig shoppingrunde med Rebecca. Vi tok turen til Tønsberg for å shoppe. Syns de har så godt utvalg der, også er det jo kjekt å komme seg litt mer enn 1 km radius fra mitt eget hus. Haha!

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Jeg fant en god del nye klær som jeg gleder meg til å vise dere. Det har endelig kommet vårfarger i butikkene, så jeg er helt overlykkelig! Jeg elsker jo farger, blomstermønster og alt som roper vår og sommer! Så dette passer meg midt i blinken!

Før vi begynte shoppingen tok vi turen innom Joe & The juice for en rask matbit. Syns maten og juicen der er så god! Også er det jo veldig sunt, og det er jo en stor bonus.

Hver gang jeg er innom slike steder tenker jeg at jeg må bli flinkere til å lage mer juice. Det er jo så godt! Også er det en genial metode for å få i meg enda mer vitaminer og næringsstoffer som kroppen virkelig har godt av!

Måtte ta bilde av menyen dems som en liten jukselapp til neste gang jeg skal lage juice. Tihi! Selv om det gjerne skulle stått hvor mye det skal være av alle de forskjellige tingene da. En ting jeg alltid har lurt på, som kanskje noen av dere vet.

Når de bruker jordbær; bruker de frosne i en blender? Eller juicer de vanlige jordbær? Sistnevnte må jo bli ekstremt dyrt! Men førstnevnte er jo litt stress om jeg skal lage det selv, for da må jeg jo bruke både juicemaskin og blender.. Hmm.. Noen som har tanker om dette?

Må nesten le litt av Rebecca og meg, for selv om vi er med hverandre veldig ofte er det nesten ikke et sekund stillhet når vi er med hverandre. Vi har alltid altfor mye å skravle om, og vi brukte sikkert to timer mer enn vi trengte på shoppingen, fordi vi bare skravlet oss bort. Haha!

Skal vise dere alle innkjøpene i morgen, når det er litt bedre lys å ta bilder i. Så følg med da om du vil se hva jeg kjøpte!

 

15 kommentarer
    1. De bruker frosne til smoothie så kanskje de bruker vanlige i rom temperatur. Det spørs om den du fikk var varm eller kald❤️❤️

    2. Sykt fin bluse du hadde på det øverste bildet, hvor er den fra? Så foresten ut som en veldig hyggelig dag:)

    3. de bruker vanlige jordbær, jvis ikke blir det smoothie. men du kan kjøpe frosne og la de ligge i kjøleskapet over natta, eller tine de i mikroen. det gjør jeg

    4. Hvis du lager det selv kan du jo bare legge frosne bær i blenderen 10 min før du skal ha smoothien, da tiner de nok til at det funker å blende de❤️❤️

    5. De presser alt av grønnsaker og frukt i juicepresser og tar alt av vesken over i en smoothieblender hvor de tilsetter frosne jordbær og av og til isbiter. Dette for at drikken skal være kald og god og ikke romtemperatur. Exen min jobber der.. så husker når jeg var med på jobb art det var slik de gjorde det 🙂

    6. Jeg har laget sånn før. Noe ala det.
      Jeg brukte:
      Frosne bær (du velger smak selv) fra Rema1000
      (Du finner det i skapet der det er kald mat)
      Også tiner du de litt opp rett før bruk.
      Du kan følge oppskriften på pakken
      Håper jeg var til hjelp :))
      (Du kan bruke vanlig mixser)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg