Jeg trenger dette

reklame for klær

God mandag! Jeg var ute en kjapp tur i stad med Chloe og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg nesten blåste bort! Håret mitt stod til alle kanter når jeg kom inn. Haha! Heldigvis ødela det ikke sveisen heeelt da. Bare nesten! 

Jakke – nly, HER  //  Sko – nly, HER 

Veske – Gucci, HER  //  Bukse – Bik Bok, HER

ToppNelly

____________________

Nå skal jeg straks en tur til Tønsberg med Rebecca og Maren. Jeg trenger nytt nye freshe vårklær, så da skal jeg prøve å finne det der. Det er rart. Men etter at jeg ryddet i garderoben min i midten av desember, og donerte vekk 15 søppelsekker med klær har jeg nesten ikke hatt lyst til å shoppe klær.

Jeg har liksom følt at jeg har mer enn nok. Men jeg kvittet meg med mye av de fargerike klærne jeg har, så nå er garderoben litt grå og trist, og det funker jo ikke for meg. Jeg elsker jo farger! Er det en ting vi trenger i dette landet som er veldig grått på denne tiden av året, så er det farger! 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Nå skal jeg dra og hente Rebecca, så kjører vi rett til Tønsberg. Får satse på at vi ikke blåser bort da. Haha! 

11 kommentarer

Siste innlegg