En stor hemmelighet, Blomster-dilla, Favoritt trening ++ Uken som gikk

Ukens høydepunkt
– Det er uten tvil det store nyheten jeg fikk på fredag. Dette er noe jeg har hatt lyst til lenge, og at det endelig skjer er helt uvirkelig! Det er jo noe av det aller største man kan gjøre som blogger, så det er helt sykt! Gleder meg så mye til jeg får lov til å fortelle dere om det! 

Ukens tanke
– Haha, BLOMSTER. Denne uka har jeg hatt heeeeelt blomster-dilla og jeg har sett utallige blomsterprogram, youtube videoer om blomster, og inspirasjonsbilder på Pinterest. Jeg har planlagt nesten hele hagen ned til den minste lille detalj, og nå gleder jeg meg så sinnsykt mye til våren kommer og jeg kan komme igang med dette prosjektet. Endelig skal hagen bli slik JEG vil ha den, og det skal være proppfullt med blomster overalt!

Ukens koselige 
– Lunsjdate med Andrea i går var veldig koselig. Vi har jo bare møtt hverandre et par ganger på Side2 samlinger, så det var så hyggelig å bli kjent bare vi to. For en utrolig god jente!

Ukens innkjøp
– Den siste tiden har jeg nesten ikke kjøpt noe som helst, i alle fall i forhold til før. Det er så rart! Jeg shoppet en god del planter da. Men i morgen må jeg ut på en shopping tur og finne noen nye klær. Jeg trenger noe fresht i skapet!

Ukens sang
– Det er uten tvil Justin Timberlake med Filthy. Aner ikke hva det er med den sangen, men den er bare så sykt nice. Blir i så godt humør av den! 

 

Ukens beste treningsøkt
– På mandag gikk Per Fredrik og jeg på skitur, og det var så koselig! Ski er virkelig en av mine favoritt-metoder å trene på. Jeg har det så gøy at jeg ikke engang tenker over at jeg trener! 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Hvordan var din uke? 💗

 

5 kommentarer
    1. Åååå! Jeg elsker hvor mye tid du bruker på bloggen og hvordan å, alt er bare helt perfekt. Du skriver akkurat passe innlegg! Ikke for lange osv. Du har gitt meg kjempemye inspirasjon til å gjøre ting og jeg er veldig glad for det. Stina, du er rå <3

    2. Du har en meget fin blogg Stina 🙂 kan jeg spørre hvilken øyenskygge du bruker på bildene med katteørene? Den er dødsfin! Har svart hår selv og ser vi bruker mye samme type sminke, så morsomt å hente litt inspo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg