Bildene som aldri kom på bloggen

Nå skal jeg by frem min lekreste side her, så nå er det bare å bla nedover for gorgeous bilder folkens. Dette er bildene som aldri havnet på bloggen, fordi de rett og slett var for fine. 

Sånn som her er jeg jo bare sååå pretty. Chloe i bakgrunnen som poserer skikkelig #bloggstyle også

Ser bare sååå glad ut her

Hver eneste gang jeg skal ta bilder kommer Chloe med teppet sitt og sutter på det rett ved siden av kamerastativet. Iblant glimter hun frem og begynner å jokke på teppet sitt også. Det er stas 🙃

Vet alltid hva jeg holder på med 

Er mester i å posere

Chloe er alltid normal

Lekker på café besøk

Her er jeg bare sååå glad. Se så glad jeg er liksom

Så ja, det var noen super lekre bilder som jeg bare føler meg sååå fin på. Tipper dere tenker; herregud så fin stina ALLTID er på ALLE bilder nå assa. #gorgeous

25 kommentarer

Siste innlegg