Grunnen til rar blogging

De siste dagene har bloggen blitt oppdatert ekstremt sent på kvelden, og det må jeg bare beklage for. Jeg har blogget tre ganger om dagen som vanlig, men det er jo tydelig at hodet mitt har vært på et annet sted.

En av mine sterkeste personlighetstrekk er at jeg blir totalt oppslukt i ting. Det er en positiv ting, for da klarer jeg å lære ekstremt mye om den ene tingen på kort tid, og jeg får mye ut av det. Men den negative siden er at jeg ikke klarer å skifte fokuset over på ting jeg faktisk må gjøre.

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Så denne uken er det et par ting som har stått sterkt oppe i hodet mitt, og da har bloggen kommet litt i siste rekke. Den ene tingen som har opptatt mye av tiden min er dette med hagen. Jeg har i løpet av denne uka lært nesten alt det er å vite om blomster, planting, lage en svær fiskedam, osv. Jeg har laget en ekstremt detaljert plan for hva som skal gjøres, og hvordan ting skal bli. Så jeg har jo fått gjort det man vanligvis ville brukt 2-3 måneder på om man kun gjorde det en kveld iblant.

Nå er jeg endelig helt ferdig med å planlegge hele hageprosjektet mitt, som gikk fra å være 10-15 blomsterkrukker på verandaen, til å bli en svær fiskedam som skal graves ut og bygges, en spisegruppe som skal lages i hagen, drøssevis av blomster, trær og busker som skal plantes i hagen, på verandaen, og langs innkjørselen, blomsterbuer rundt i hagen og en del ting til. Så dette prosjektet har jo blitt gigantisk, og det er grunnen til at det har opptatt så mye av tiden min. Men som jeg sa litt lengre oppe; nå er jeg endelig ferdig med planleggingen så nå kan jeg legge det fra meg i et par måneder. 

Den andre tingen som har hengt veldig i bakhodet mitt den siste uken er et hemmelig prosjekt, som jeg kommer til å fortelle dere om etterhvert. Jeg kan dessverre ikke si noe enda. Men det eneste jeg kan si er at det er typ det største en blogger kan gjøre i sin karriere. Så det STORT! Jeg ble så glad da jeg fikk nyheten at det gikk igjennom at jeg ble helt målløs, og etter telefonsamtalen ble det en god del gledestårer for å si det sånn. Hehe! 

Uansett. Nå som begge de to tingene er ute av veien kan jeg endelig fortsette som normalt med bloggingen igjen, og det gleder jeg meg til! 

17 kommentarer
    1. Estou realmente ansiosa para ver o projeto do jardim. Poderia no final fazer um vídeo explicando como foi reunir as ideias, o processo projetual e oque realmente foi executado ao final?
      O mais interessante é a execução, pq todo projeto passa por etapas inesperadas, mas que no final mesmo com tanta dor de cabeça, nos da um orgulho enorme.hehe
      Vai ser interessante assistir um vídeo assim! hehe
      bjo

    2. ^^Jeg gleder meg veldig til å se hage prosjektet. Kan du til slutt lage en video som forklarer hvordan det var å samle ideene, designprosessen og det som virkelig ble henrettet til slutt?
      Det mest interessante er utførelsen, fordi hvert prosjekt går gjennom uventede stadier, men på slutten, selv med så mye hodepine, gir det oss enorm stolthet.
      Det vil være interessant å se en video som dette! hehe
      BJO //bare hyggelig😃

    3. du er kjempe pen og alt det der men skjønner ikke hva du har i mot shemales😜 please dont hate, we are girls too… 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg