Slik varer sminken HELE dagen!

reklame 

Som jeg tror dere alle vet, så ELSKER jeg sminke og skjønnhet. Jeg elsker å prøve nye produkter, og syns det er så gøy når jeg finner nye favoritter. Rett før jul ble jeg tom for den setting sprayen jeg vanligvis bruker, så jeg begynte å bruke en annen fra Isadora som jeg hadde kjøpt for en liten stund siden. Denne setting sprayen har jeg nå blitt helt forelsket i!

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Denne sprayen bruker jeg før sminken for å gjøre klar huden og gi den en god base. Deretter bruker jeg sprayen etter jeg er ferdig med all sminken for å sette sminken. Dette gjør at sminken sitter sykt mye bedre enn uten.

Her snakker vi forskjell fra at sminken begynner å gli etter 5-6 timer (uten spray) til at den nå sitter hele dagen i minst 12-15 timer. Det er forskjell det! 

Jeg liker å spraye et par ganger i løpet av dagen for å gi huden min ekstra fuktighet, som den virkelig trenger i det tørre inneklimaet jeg sitter i. Jeg har sprayen alltid stående ved siden av mac’en der jeg jobber så jeg kan spraye i løpet av dagen.

Det hender jeg sprayer er god del ekstra ganger, bare fordi den er så deilig. Det er seriøst som å gå inn i en deilig regnskog som dufter godt. Ah, så herlig! Rett og slett en deilig facemist!

Når jeg skal til New York skal denne uten tvil være med å håndbagasjen. Den er på akkurat 100ml så den er lov å ha med på flyet. Tuller ikke når jeg sier at jeg har lett så seriøst overalt etter en face mist som er lov å ha med på flyet, så dere kan tro jeg ble glad når jeg fant den! 

Det som er en ekstra bonus ved denne prep / setting / face mist sprayen er at den er veldig billig. Den koster bare 109,- kr, og tro meg; den holder leeenge! Jeg har brukt den mye og det syns ikke at jeg har brukt den engang.. Haha! Om du vil teste ut sprayen eller lese mer om den finner du den HER.

🌟💗🌟

10 kommentarer
    1. du har jo veldig god råd, hvorfor bruker du ikke dyrere/bedre sminke? jeg kan mye om sminke og vet at merker man får kjøpt på butikker som hm og cubus ikke er de beste. du burde virkelig prøve merker som urban decay, kat von d, too faced, anastasia, fenty osv.

    2. Não conheço essa solução. Um produtinho que gosto muito para usar desta forma também, é a água termal da Caudalie, ela é muito boa também!
      Bjo

    3. Hei. Hva søker du på når du leter etter inspo på printrest? Trenger litt forandringer inne i leiligheten nå når det går mot vår/sommer💝

    4. Hei Stina hvor sækjøper du den jeg har følgene: qIn the might UP IN SMOKE W7 øyenskygge LASH sensa tional maskara Cosmopolitan rouge børste THEvlushedNUDES maybelline new yourk øyenskygge viva la diva rouge ABSOLUTELashes maskara smashbox eyeliner jeg ikke klarer og legge på øynene please lag en video om det hvis du har og ja også NYX stay matt but not flat hvis du har noe av det trenger ikke hvite alle. Hilsen big fa på 11.år

    5. Jeg har den samme men synes ikke dn funker sånn som du sier. Tror jeg gjør noe feil, kan du lage en video om hvordan du bruker den?😒☺️ PS stoooooor fan😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg