Enhjørning på skitur!

I dag tok vi med oss både ski og enhjørning og dro ut i skogen. Vi gikk først et par runder på ski, og det var helt fantastisk! Å gå på ski er uten tvil en av mine favoritt metoder å trene på. Det er jo så gøy, man får frisk luft og jeg tenker egentlig ikke over at det er trening. Akkurat slik jeg liker det!

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Jeg var veldig usikker på hvordan skiforholdene kom til å være i Stokke, i og med at det er bokstavelig talt 2 cm med snø her hjemme. Blir helt sjokkert og misunnelig hver gang jeg får snapper av venninner som bor i Hokksund der det er typ 25 cm snø. Haha!

Men uansett, i Stokke var snøforholdene helt amazing. De har jo et svært langrennsannlegg med snøkanoner og preppemaskiner som kjører ofte, så det er jo skikkelig luksus løyper. Om du bor i Vestfold er de absolutt et sted å sjekke ut! 

Vi var jo utrolig heldige med været i dag. Sol, blå himmel og bare et par minusgrader. Helt nydelig! Så vi koste oss veldig mye på tur! Ingen tvil om at jeg vil på flere slike turer før sesongen er over! 

Når vi var ferdige med å gå på ski testet vi ut enhjørning akebrettet mitt. Jeg må ærlig innrømme at jeg var super skeptisk til om det kom til å overleve, eller om det kom til å spjære alle veier. Det er jo en god del tykkere plastikk enn vanlige flytemadrasser. Men jeg var fortsatt skeptisk!

Jeg tok det opp den første bakken. Herregud så fort det gikk og så morsomt det var! Tror ikke jeg har akt siden jeg var typ 12 år gammel, men dette skal jeg gjøre oftere. Så gøy! Per Fredrik fikk også testet det ut og jeg tror han syntes det var minst like morsomt! Og dere; enhjørningen overlevde! Det er ikke sikkert den overlever så veldig mange turer. Men denne turen overlevde den! 

 

 

Nå skal jeg straks lage middag med Per Fredrik. De siste timene har gått med til å planlegge hvordan jeg skal pynte ute til sommeren. Har blitt helt oppslukt i det de siste dagene. Haha! Men gud så mye jeg har fått planlagt!

Pinterest mappen min og the sims huset er fullt av gode idéer nå, så nå må bare våren komme. Heldigvis er det jo faktisk bare to måneder til hagebutikkene begynner å selge en del av blomstene. Så nå teller jeg ned tiden. Hehe! 

20 kommentarer
    1. Haha trodde det var en flytemadrass til bassenget men det var jo et akebrett?!😍😍❤️❤️Skikkelig søtt og så koselig det så ut å dra på skitur😍❤️😘 ha en fin dag videre😘💗

    2. Hei Stina,
      jeg bare lurte på om du kunne ha laget en oppdatert kontor-tour? :))
      jeg fikk veldig inspirasjon fra sminkedelen av din forrige, men på nettsiden til IKEA står det at de lysene ved speilet må monteres av elektriker, gjorde du det? uansett, digger deg og bloggen din <3

    3. No Brasil não temos neve a gente só vê na TV! Hehe
      Passeio divertido, adorei ver que deu uso para o unicórnio, pois li que teve gente aí comentando grosseiramente, foi um belo cala boca! Kkkk
      As fotos ficaram bem legais!
      Bjo

    4. Haha, jeg trodde du hadde med deg en oppblåsbar rnhjøring på skitur, men jeg tok litt feil😂❤️ Du er heldig som har din lille «familie» med kjæreste og hund💏🐶 lykke til videre i livet. Eldker deg💎💎

    5. Det så ordentlig gøy ut å renne på den enhjørningen 🙂
      Nå gleder jeg meg å masse til å bruke skiene snart æ. Må bare bli frisk først 🙂

    6. Så koslig 😍kunne du laget en video eller et innlegg om Chloe, hvordan den første tiden med henne var, vaner, uvaner, hvordan det har vært å trene henne osv. Og litt generelt om den hunderasen

    7. Hei! 🙂 Jeg skal i forbindelse med jobben min tilbringe en god del uker i Drammen fremover. Jeg har aldri vært der før, så jeg lurte på om du hadde noen gode tips til steder å spise, ting og se/gjøre, hvor man kan shoppe og generelt andre tips. Hotell får jeg dekket gjennom jobben, så det trenger jeg ikke tenke på. Bor i Sentrum. Tuuuusen takk <3

    8. JOHANNE: Om du er glad i pizza anbefaler jeg grua eller papirhuset på union. Ta seg en tur opp til spiralen og se utsikten over hele Drammen, det er også fine skiløyper og turløyper der. Cappadocia om du liker tyrkisk mat, bighorn, Macdonald, olerys, la vida/anchas bodega (Tapas) og jeg anbefaler sterkt Mos ember! Du kan shoppe på magasinet – der har de kjedebutikkene + monki osv. Ta deg en tur over ypsylonbrua når det er fint vær, det er også fint å gå langs elvebredden. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg