Klar for årets første…!

Hei mandag! Nå er jeg så klar for å kicke igang uke 2 av året. Endelig begynner tingene jeg skal endre dette året å gå mer av seg selv, og jeg kommer igang med nye ting hele tiden.

En av tingene jeg har lyst til å gjøre i 2018 er å være mye mer i skogen. Jeg elsker jo friluft og det er terapi for sjelen og trening for kroppen å komme seg ut i skogen.

I dag kicker vi igang akkurat det! Nå skal vi straks dra ut på skitur, og jeg gleder meg så mye! Jeg elsker jo å gå på ski og det er ekstra gøy at Per Fredrik også er med. Jeg tar med meg enhjørningen min, så får vi se om vi finner noen bakker vi kan teste den ut i.

Husker ikke helt om det er noen akebakker der vi går på ski, men det finner vi fort ut. Skitur blir det i alle fall. Nå er vi så heldige med været! Solen skinner og det er blå himmel. Helt magisk!

Det er så oppløftende og deilig at det endelig begynner å bli lysere ute. Når jeg stod opp litt over 8 i dag var det allerede helt lyst ute. Ah, det er deilig det! Er så lei av å stå opp midt i mørket og føle at jeg står opp midt på natten.

Uansett, nå får jeg runde av her for nå skal vi kjøre avgårde. Tar med kameraet så jeg kan knipse noen bilder fra skituren til dere! 

 

6 kommentarer
    1. Viss du skal ake med den enhjørning, kan du filme det og legge det ut på bloggen/YouTube? Hadde vært veldig gøy ♡♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg