Vi tenker skremmende likt!

I dag hadde jeg skikkelig lyst til å stikke ut en tur med Rebecca, og før jeg rakk å sende henne melding hadde hun allerede spurt meg om jeg ville bli med henne en tur til byen. Haha, tuller ikke når jeg sier at det skjer HELE tiden.

En av oss tenker at vi vil finne på noe, så sender den andre melding for å spørre om vi skal det. Great minds think a like eller hva? Nesten litt skummelt!

Vi stakk i alle fall en tur på Jordbærpikene og spiste litt mat, og skravlet i sikkert hundre år. Vi ble i alle fall sittende lenge for å skravle. Etterhvert ble det en del shopping, selv om egentlig ingen av oss skulle ha noe. Vi bare ville gå rundt og titte litt.

Jeg fant en sykt morsom og kul ting som jeg gleder meg skikkelig til å vise dere i morgen! Den er så “meg” for å si det sånn! Kjøpte også litt sminke, smykker, negler og litt diverse. Kan vise dere i morgen! Så kan dere se bilder da.

Nå blir det taco fredag her i huset. I kveld blir det taco salat. Vi hadde jo taco suppe for et par dager siden, som jeg viste dere oppskrift på i går. Så da var det taco salat som fristet mest i dag. Digg blir det i alle fall! Også skal vi se på “OJ simpson vs the people” serien. Er så spent på se hvordan den serien er! Har nettopp hørt på mye av lydboken til Kris Jenner, og der fortalte hun mye om det, og det var veldig fascinerende å høre på.

Uansett, nå får jeg runde av her før jeg babler hull i hodene deres. Haha! Ha en fin fredagskveld dere 💛

5 kommentarer
    1. elsker bloggen din! Lagde en presentasjon om deg på skolen, om forbildene våre, haha. Kan du lage en ny girl talk på youtube?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg