House tour – Jula er kastet ut!

inneholder reklame

Rett før nyttår pakket Per Fredrik og jeg ned julen helt, så vi kunne komme hjem 1 nyttårsdag til julefritt hus. Vi syns det er så deilig å starte det nye året på scratch, og ikke midt oppi julekosen, så derfor ble det sånn. Men når vi ryddet ut julen ble det jo så tomt her!

Jeg liker veldig godt den cleane looken der det ikke er for mye ting overalt. Men nå var det rett og slett tomt for blomster, og plantene som stod igjen ved tv’en hadde sett bedre tider.

Så da tok jeg med Rebecca på Plantasjen og handlet inn massevis av nye planter. Jeg er veldig glad i orkidéer da de er helt nydelige å se på, også er de super lettstelte. Perfekt for meg. Haha! Så nå har jeg orkidéer i forskjellige farger i alle rommene i huset, og det har pyntet opp så mye!

Ved tv’en er det nye grønne planter som bare er så fine. Elsker at disse er en del høyere og slankere enn de forrige, så de ser ikke så rotete ut, om dere skjønner?

Topp NLY  //  Bukse Bik Bok

Tulipaner har jeg også pyntet opp med i stua. For meg er tulipaner virkelig et tegn på at det er et nytt år, og at det er blir lysere og lysere ute for hver dag som går. Et super tidlig vårtegn rett og slett. Nydelige er de også!

Nå gleder jeg meg så mye til våren der jeg kan pynte ute med blomster, at jeg er fullt igang med planleggingen. Jeg begynte å tegne opp på et ark i går kveld, men fant ut at det ble veldig lite inspirerende. Så da lagde jeg like greit HELE huset vårt i The Sims. Haha!

Var så nøye at jeg til og med satt med plantegningen så alt skulle bli 100% korrekt. La ut et liten snap der jeg viste dere tidligere i dag (stinablogg), så sjekk ut den om du vil se. Der har jeg i alle fall lagt nesten alle planer på hvor alle planter, blomster og utemøbler skal stå. Nå teller jeg ned dagene til april og vår. Åååå!!

🌷🌸 Hvilke blomster liker du å pynte med? 🌸🌷

16 kommentarer
    1. Kunne trnegt litt farger:/ alt jeg ser er hvit hvit hvit hvit hvit rosa hvit hvit hvit sølv hvit hvit hvit grønt hvit hvit hvit 😅😅😅

    2. Synes virkelig dere skulle hatt noen bilder på veggene/tepper på gulvet/gardiner. Ser ut som noen nettopp har flyttet inn når man ser bildene av stua di. Blir ikke å se rotere ut med et par bilder på veggene. Men ellers kjempe fint!
      Ps. Vennligst lukk nattbordsskuffa igjen før du fotograferer den

    3. Huset deres er mer upersonlig enn en møbelkatalog. Det kunne trengt seg med noen bilder og andre personlige ting til å fylle veggene. Og hva synes PF om at alt er så rosa og jentete. Man skulle tro det bare bodde jenter i huset, ikke rart han sitter i det mørke studioet sitt.

    4. Gi Stina en break med all kritikk for upersonlig smak og mer kjedelig en møbelkatalog. Det tar lang tid å utvikle en personlig smak og finne ut slik man vil ha det. Stina og Pelle har skapt seg et fint blankt lerret, noe feminint på soverommet, helt enig der, men det kan jo hende Stina er mer opptatt av dekor enn Pelle og da vil jo det skinne litt gjennom..!! Synes foresten dere har vært kjempeflinke med julebelysningen, veldig nydelig.

    5. Hei! Jeg bare lurte på en ting. Når hunden sitter med vinduet oppå den lyse sofaen deres, blir det ingen merker da? (Med tanke på våte labber etter luftetur feks) har hund selv og føler den skitner til hele gulvet på gangen når den kommer inn, vist det er regn osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg