5 Beauty hacks!

💗 Alltid ha kun sterk øyenskygge eller sterke lepper. Aldri begge samtidig, da det fort kan se veldig too much ut.

💗 Påfør foundation i nedover bevegelser,  så ansiktshårene legger seg ned.

💗 Hoven under øynene? Legg en skje i fryseren, og hold den under øyet til du ikke er hoven lengre. Kulden fra skjeen gjør av hevelsen blir borte.

💗 Har du medium langt hår, og vil krølle det, men ikke har tid, er dette løsningen. Når håret fortsatt er litt fuktig tar du en del hårskum i det, tvinner det til en rund ball i bakhodet, og setter det opp med noen klyper og en strikk. La det være sånn frem til du er ferdig med å sminke deg. Føn på hårballen til den er tørr, for så å ta ut strikken. Voila! Enkle og raske krøller!

💗 Pandatrikset er et triks jeg bruker hver dag for å fjerne maskaraen. Det jeg gjør da er at lar krana i vasken renne med lunkent vann, også tar jeg masse vann mot øynene og forsiktig bløter opp maskaraen. Resultatet er at man ser ut som en panda, derav navnet. Deretter bruker jeg ansiktsrens, og vasker øynene og rundt øynene for å fjerne maskara rester. Grunnen til at jeg gjør dette er fordi det er en veldig skånsom metode å fjerne maskara. Bruker du for eksempel renseservietter for å fjerne maskaraen, kommer du til å gni av og rive ut mange vipper. 

15 kommentarer
    1. Synes det blir dumt å si at man aldri skal ha sterk øyenskygge og sterke lepper samtidig. Sminke er veldig allsidig og det finnes ingen svar på hva som er rett og galt 🙂

    2. Likte godt pandatrikset ditt! Høres bare helskjønn ut:)
      Jeg selv bruker også en øyesminkefjerner som jeg liker godt:)
      Ha en fin dag!!

    3. Emmmh du ser ut som enn Ann etter at du tok sånn derre greier i loppene ikke vondt ment eller no da?.!

    4. Har fulgt med på deg siden jeg var sånn 12 år og nå er jeg 16. Digger deg så sykt! Du er drit pen, sykt pent hår, digger bloggen og yt kanalen din. Jeg leser veldig få blogger, ser mest på yt, men din blogg! Wow! Du skriver så sykt bra og du skriver om sykt gøye ting. Digger sånne hacks og er opptatt av trening og kosthold. Leser ofte det du skriver om det og videoene dine på yt, for du skriver så sykt bra og på yt snakker så sånn at det føler så ekte ut! ❤️ Ble så sur når jeg så den kommentaren over at du ser ut som en and etter det du tok i leppene, for det er virkelig ikke sant! Uansett hvem som sier hva om deg så er du bare helt utrolig pen, vakker og digger personligheten din! Faktisk første gangen eg har skrevet en kommentar på en blogg, men ville bare at du skal vite at du er helt fantastiak! Digger deg Stina❤️

    5. Har fulgt med siden eg var sånn 12 år og nå er jeg 16. Digger deg! Du er drit pen, sykt pent hår og har sykt gøy blogg og yt kanal. Jeg leser så godt som ingen blogger, men din! Wow!😍 du skriver så sykt bra og du skriver om så gøye ting. Digger hacksa dine og er opptatt av trening og kosthold. Har sett masse på yt videoene dine om dette og bare digger de! Du er helt rå Stina!❤️ Ble så sur når jeg så det var ei som hadde skrevet at du så ut som en and etter det du tok i leppene, for det er virkelig ikke sant! Uansett hvem som sier hva så er du så utrolig pen og vakker både på utseende og personligheten!❤️ Digger deg Stina! Stå på!❤️❤️

    6. Hei! Så på snappen din at du lagde huset dere i the sims og syntes det er så artig å se på når du spiller så kunne du ha filmet når du evt lager huset deres? 😀 Å igjen om du kunne lagt det slik at man kan laste ned huset deres i galleriet hadde det vært supert! Hilsen en som også elsker å spille sims haha

    7. Åh fine tips!!! Men ville bare si at sminke hacks?ene du pleier å fortelle om er ofte like, har vi sett flere ganger på bloggen din liksom av det samme du skrev sist. Kom heller med noen nye så kan vi lære noe nytt😍😍!!

    8. Det hadde det 😀 huset så hvertfall veldig fint ut! Å ett lite sims tips.. Last ned CC 🙂 simmene blir mye mer realistisk å da kan du få mye finere ting til huset osv! jeg klarer ikke å spille uten det lengre for syns simmene blir så kjedelige med de vanlige klærne/ sminke/ hår som følger med.

    9. Hei, jeg syntes at sminke kostene dine ser kjempe gode ut og lurte på om du kan lage en yt video eller ett blogginnlegg på hvor alle sminkekostene dine er fra😘😍❤️Også om du kan lage mer sminke videoer, elsker å se på de😘😍❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg