2017 – Reiser, Oppussing, Intervjuer, Bil-krasj +++

2017 begynner å bli et tilbakelagt kapittel for de fleste av oss, men før jeg starter et nytt kapittel vil jeg gå igjennom 2017 med dere her på bloggen. 2017 var fylt med opp og nedturer, og jeg er glad for å starte på et nytt år.

Det var et år med mye helseproblemer for både Per Fredrik og meg, og mye som skjedde med familie som var veldig tungt. Men jeg vil se tilbake på de positive tingene med 2017, så here we go!

 

Jeg startet året med masse styrketrening og prøvde virkelig å komme i form igjen.

Jeg stod opp grytidlig og så mange spektakulære soloppganger fra min egen stue

God Kveld Norge kom på besøk og intervjuet Per Fredrik og meg om livet vårt sammen

Jeg reiste mye i 2017, og favoritt turene var til Gran Canaria med Per Fredrik. Utenom Gran Canaria reiste jeg også til Mallorca, London, Dublin og København.

Jeg kjøpte min første bil noensinne. For en glede det var! Kan enda huske hvor overlykkelig jeg var. Å kjøpe bil er et av de smarteste valgene jeg har gjort i 2017.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg dro på mange skogsturer i 2017, og turen på bildet under var uten tvil min favoritt. Her dro jeg med jentene på topptur i Drammen sammen med hundene våre. Vi grillet, lo, svettet og koste oss!

Jeg fikk endelig se et av mine favoritt band live. Dette er noe jeg har drømt om siden jeg var liten, og det var helt magisk å se de live!

Etter mange måneder med venting kom endelig intervjuet av oss ut på tv, og det var så koselig å se! Intervjuet kan du forresten se HER.

En 97 år gammel mann kjørte rett inn i bilen min. Ble ganske oppgitt og irritert over at politiet ikke tok fra han bil lappen, i og med at han i følge han selv, hadde kjørt på mange ting i det siste, og tilstanden hans var rimelig dårlig. Heldigvis ble det ingen personskader, men jeg må ærlig innrømme at jeg ble hakket mer paranoid for hvilke mennesker som får lov til å kjøre ute på veien.

Vi kjøpte oss et gigantisk basseng som vi koste oss oppi noen få ganger da det var skikkelig varmt. Vi lærte fort at neste år blir det varmepumpe i bassenget. For det var altfor kaldt til å bare “kose” oss oppi. Hehe!

Jeg tok mange antrekksbilder, og dette er min favoritt!

Per Fredrik og jeg hadde mange koselige kvelder sammen ❤️

Jeg pusset opp soverommet. Det gikk fra å ha mørke brune vegger og oransj gulv til det på bildet under. Er så glad for at jeg pusset opp det rommet!

Jeg var på utallige café besøk med mange forskjellige venninner. SÅ koselig!

 

Vi arrangerte grillfest på terrassen, og det ble så gøy! Fikk virkelig sansen for å lage fester etter dette

Jeg var utrolig mye med Rebecca, og ble virkelig gode venninner. Hun er uten tvil den venninnen jeg er mest sammen med, og vi kan ikke gå mer enn maks en uke uten å se hverandre

Jeg tok DNA test og fant ut at jeg var 85% skandinavisk og 15% irsk. Den irske delen aner jeg fortsatt ikke hvor kommer fra. Mamma har bestilt DNA test, så da får vi se hva den sier!

Jeg gikk utallige turer ned til vannet sammen med Chloe. Dette er rett ved der vi bor, og det er helt magisk vakkert der!

Jeg lærte meg endelig å lage cup cakes! Disse ble så gode at det er helt crazy. Fikk utrolig lyst på de nå! Mulig jeg kommer til å lage de på lørdag da jeg har godteri kveld… Hehe!

Jeg kjøpte mye roser. Har sikkert brukt sånn 20’000,- kr på roser og blomster i 2017. Haha! Verdt det da.

Jeg ble intervjuet av VGTV om intimgrenser i forhold, etter at jeg fortalte hvilke intimgrenser vi har i forholdet vårt. Hele intervjuet kan du se HER.

Jeg shoppet mye klær.. Hehe.

Dro på fine turer i høst skogen med Per Fredrik og Chloe

Jeg arrangerte Halloweenfest med massevis av venner. Det var så gøy!

Jeg kjøpte min første designerveske fra Gucci. Denne er så nydelig og jeg bruker den nesten hver eneste dag!

Vi feiret jul og pyntet virkelig opp huset. Jeg gikk all-in med pynten og det var så koselig!

Jeg arrangerte pepperkakehus kveld med jentene, og vi drakk vin og prøvde å bygge pepperkakehus. Var bokstavelig talt bare Trine av oss 5 jentene som fikk sitt til å stå oppreist. Haha!

Vi feiret bursdagen til Per Fredrik med en skitur, grilling og spising av pinnebrød. Det var så koselig! Har lyst til å dra på flere skiturer asap. Må bare bli helt frisk fra influensa først!

Vi feiret jul sammen med begges familier og hadde virkelig en nydelig jul. Nyttår feiret vi i Oslo sammen og det ble en koselig kveld på hotell.

2017 har virkelig bydd på mange flere oppturer enn jeg husket, og nå er jeg skikkelig glad for at jeg gikk igjennom hele året med dere, for da husket jeg selv hvor mye bra året hadde å by på. Nå er jeg klar for 2018 og alt det har å by på!

10 kommentarer
    1. Ååå det første bildet, det i treningsklær når du har håret sånn halvveis satt opp – kan du ikke vise hvordan du får det så fint? Jeg klarer det ikke 🙁 og det er så sykt fin frisyre!

    2. Håper du får et flott 2018! Lurer på om du har en spesiell frokostblanding som er sunn å spise?

    3. Jeg og mannen har vært sammen i 18 år, vi har akkurat samme intimgrense enda!! Slik må det være, aldri slutt med det. Vi har 3 bad, så når vi fikk en datter har hun sitt også. Jeg er faktisk enda forelsket, det hadde ødelagt sexlivet med promping osv. Vi er først og fremst kjærester! Så enig med deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg