Sunn og enkel frokost!

En ting jeg har lyst til å gjøre annerledes i år, er å dele mer oppskrifter med dere. Jeg elsker jo å lage mat og spise sunt, og deler altfor sjeldent ting jeg faktisk lager.

I går lagde jeg en utrolig sunn og god salat til middag, og når jeg la ut link til oppskriften på den ble den jo kjempe populær. Så derfor tipper jeg at det absolutt er interesse fra deres side om at jeg skal dele flere sunne oppskrifter. 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Til frokost i dag lagde jeg tre forskjellige knekkebrød med masse sunn og digg mat på. Disse knekkebrødene slår virkelig frokostblanding ned i støvlene, for ikke å snakke om lyst brød med sjokoladepålegg. Dette er så mye bedre! Det både smaker bedre, også er det så bra for kroppen din!

Knekkebrød nummer en fylte jeg opp med makrell i tomat med agurk på toppen. Denne kombinasjonen er virkelig utrolig god, og agurken gjør at makrellen i tomaten smaker mye bedre. Et lite tips om du ikke er super glad i det. Hehe! Fun fact; en skive med makrell i tomat dekker hele dagsbehovet for omega 3. 

Knekkebrød nummer to fylte jeg opp med mager philadelphia ost, røkelaks og dill. En utrolig god kombinasjon som også gir deg mye riktig næring!

Det siste knekkebrødet fylte jeg opp med mager philadelphia ost og gressløk. Veldig godt!

Knekebrødene jeg brukte er forresten fra Kornmo, og heter “Bakte knekkebrød med havre og solsikke”. De er ganske ok i prisen, smaker veldig godt og gir deg mye god næring som metter lenge! Jordbærene spiste jeg mellom hvert knekkebrød for å “nullstille” smaken fra hvert av knekkebrødene. Genialt når man har spist makrell i tomat og plutselig skal spise philadelphia ost Hehe!

 

💚 Vil du se flere sunne oppskrifter? 💚

16 kommentarer
    1. Ja flere oppskrifter! Det gir meg så mye inspirasjon til og finne ut hva jeg kan lage som er sunt!❤️

    2. Gøy med noe så enkelt! Er ofte sånn «hva skal jeg ha på knekkebrødet» så gøy med litt inspo på sånne ting, ikke bare voldsomme oppskriftgreier! Jeg spiser ofte knekkebrød med eggerøre+laks, leverpostei med agurk, philadelfia med kalkunfilet eller hjemmelaget jordbærsyltetøy!

    3. Ja legg ut flere sunne oppskrifter. Du er så inspirerende! Takket være deg lærte jeg at jeg ikke trenger og sulte meg for og få en bra kropp. Du er et fantastisk forbilde! Elsker deg, bloggen og YouTube kanalen din<3

    4. Jaa! Fler oppskrifter, det gir meg så mye inspirasjon til hva jeg kan spise. Jeg pleier som oftest å spise frokostblanding siden det er det jeg er vandt til men jeg er ganske lei for å si det sånn. Super gode tips; hilsen en som ikke er god på oppskrifter, eller sunn mat.

    5. Anbefaler deg den beste og sunneste frokosten jeg vet:
      Valgfri youghurt med valgfri granola, blåbær og valnøtter 😋😋♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg