8 Ting jeg vil gjøre i 2018

Første dagen i nytt år, og jeg har allerede begynt å planlegge året. I år er det mye morsomt som skal skje, og det kribler i magen bare å tenke på det hele. Jeg kan jo avsløre 8 tingene som skal skje i år, som jeg virkelig gleder meg til. 

Basseng – I fjor kjøpte vi basseng til hagen, men det ble litt fail. Vannet var alltid kaldt og det ble ganske skjevt. I år derimot har jeg lyst til å gjøre det litt ordentlig. Så da blir det varmepumpe også må vi fikse der bassenget står så det blir mer rett. Også må vi kjøpe nytt basseng da. Det vi kjøpte i 2017 måtte vi bare kaste når sesongen var over, for det hadde blitt så skjevt!

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

Ryddeprosjekt – I midten av desember startet jeg på et ryddeprosjekt som innebærer å gå igjennom absolutt alt av eiendeler man eier og har, og kaste alt man ikke har glede av. Jeg har allerede gått igjennom hele walk in closet mitt, sminken, bøker, matskapene, og litt til. Men tro meg; det er mye igjen. Så jeg er ikke ferdig enda. Men gud som jeg gleder meg. Kjenner livet mitt har blitt så mye mer ryddig og organisert allerede!

Skrive 1095 blogginnlegg – Haha, det hørtes helt sinnsykt mye ut når jeg skrev det sånn. Men jeg har veldig lyst til å fortsette med tre blogginnlegg hver eneste dag, og da blir det 1095 innlegg totalt. Herregud så mye det egentlig er! 😅 Det blir både utfordrende og veldig gøy! 

 

New York – I februar reiser Per Fredrik og jeg til New York, og skal bo på The Plaza hotell (hotellet fra alene hjemme 2). Jeg gleder meg som et lite barn, og det blir så gøy å endelig oppleve den magiske byen! 

photo tourism concept new york city with statue liberty; Shutterstock ID 59760706; PO: aol; Job: production; Client: drone

Oppleve Norge – I år har jeg lyst til å oppleve mye av Norge. Jeg har jo nesten ikke sett det Norge har å tilby, så det må gjøres noe med! Jeg vil oppleve alle de største byene, men også mindre steder og se alle de fantastiske tingene som gjør Norge til det spennende landet det er med natur og det hele. 

 

Fikse opp hagen – I år skal jeg virkelig plante mye blomster i hagen. Det skal være fylt opp med roser overalt, og gjett om jeg gleder meg! Både hagen og verandaen skal være fulle av blomster. Har allerede begynt å lage skisser og dette blir så gøy! 

 

Spennende – Vi skal kanskje være med på noe veldig spennende som jeg ikke kan røpe enda. Vi får beskjed om det skjer eller ikke denne måneden, og jeg er så spent! 

 

Danmark – Neste desember bare må vi til Danmark på julemarkedet der. I år glemte vi det helt bort. Men vi har så lyst til å dra ned dit! Har hørt at det er så fint og koselig der! 

 

🌟 Hva er dine planer for 2018? 💗

 

26 kommentarer
    1. Du bør komme til vestlandet. Utenfor bergen er det en liten øykomune som heter Austevoll med mange holmer og fine strender og verdens beste kokk kommer derfra og er med å driver bekkjarvik gjestegiveri.😁

    2. Har du noen gang vært i finmark? Hvis ikke burde du dra dit når du skal oppleve mer av norge!
      Når kan du røpe det spennende som kanske skal skje?

    3. om du har lyst til å dra til en av de mindre men spennende stedene i Norge, r Skiptvet et godt sted. Jeg bor der, og d r kjempefine steder du kan gå på tur og utforske. Her r vi også kjempehyggelige, så har du gått deg bort r d så enkelt å bare spørre noen du møter om veien, eller feks gå til nærmeste hus og spørre. Her r også naturen en viktig del. Alt i alt r Skiptvet et flott sted å være❤

    4. Skal til Mauritsius i februar, skal være der i 2-3 uker å som jeg gleder meg! Så skal vi kanskje opp til Gol i desember/november ! Og hytta på Minnesund! PG Spania eller Hellas i sommer💛

    5. Bare ett lite tips sånn med tanke på basseng! Det du kan gjøre er at du kjøper ett sånt basseng som dere hadde også bygget platting rundt bassenget sånn at det blir nesten som ett ” innebygget ” basseng om du skjønner 🙂 Og da kan du forsatt ha oppvarmet å da har du basseng året rundt om du ønsker 🙂 så bare ett lite tips i fra meg!

    6. Kan du komme til Brekstad? Det er en liten by litt utenfor Trondheim! Du har kanskje hørt om de nye jagerflyene som kom i høst? Det er i så fall her de kom til! Si i fra når du reiser til forskjellige steder i Norge!!❤️

    7. Du burde dra til Ytre Enebakk. Det er en liten ”bygd” utenfor Oslo. Eller til Enebakk. Det er ”betegnelsen” av Ytre Enebakk, Kirkebygda og Flateby.

    8. Veldig enig med Elisabeth , tanten og onkelen min har hytte på Austevoll best om sommeren nede med sjøen

    9. Høres ut som mye spennende! NYC er fantastisk, skjønner at du gleder deg 🙂
      Vil bare si at jeg håper du gir bort (eller selger) tingene du ikke lenger skal beholde istedet for å kaste dem! Er så mange som kan få glede av dem istedet for at de havner i søpla 🙂

    10. Sikkert teit sp.mål men savner du noen gang ting du har kvittet deg med? Haha! Jeg får av og til sånn, svarte helvete hvorfor kastet jeg den kjolen…de skoene..osv. 😛

    11. Ser at du vil fortsette å skrive 3 blogg innlegg om dagen og det synes jeg som fast leser er supert. Tenkte jeg skulle komme med noen forslag❤️
      * mer om Chloe og hennes innlegg
      *hvordan du og kjæresten din møttes
      *favoritt ting (datespot, antrekk, matrett, dessert, turplass, aktivitet)
      *flere av dine sunne oppskrifter
      * kanskje du kan vise oss hva du søker på på pinterest for å få inspirasjon
      *flere ooftd fordi jeg elsker å se hvordan du kler deg
      *favoritt bloggere fra 2018
      * ukens beste minne og verste (hver uke)

    12. Hei, du har jo lagt et sims hus av ditt hus. Kan du legge det ut sånn at alle kan laste det ned kall huset ?Stinablogg hus? fks så kan alle nedlaste det! Please

    13. Hei, kan du lage et innlegg der du skriver tips for å få lengre hår?♥️Har veldig lyst til å spare håret lengre men finner ingen løsninger!😪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg