Vår nyttårsfeiring

I går hadde vi virkelig en utrolig koselig og fin nyttårsfeiring. Som jeg nevnte i det forrige innlegget, sjekket vi inn på The Thief som ligger på Tjuvholmen (rett ved Aker Brygge).

Til og med Chloe ble med på hotellturen i går, og det var så koselig. Vi var jo veldig usikre på hvordan det kom til å gå, i og med at hun aldri har vært på hotell eller rundt sååå mange mennesker samtidig. Men det gikk veldig bra. 

Når klokken var rett før 21 gikk vi ned til baren for å ta et par drinker før vi skulle spise middag. Chloe ble igjen på rommet, men vi var innom og sjekket at alt gikk bra med henne flere ganger i løpet av kvelden. I baren hadde jeg så uflaks med drinken jeg bestilte. Jeg trodde den skulle være så god, i og med at den hadde både lime, koriander og en ting til jeg likte. Men det var en drink for en gammel mann for å si det sånn. Grimasen som ansiktet mitt lagde når jeg smakte på den, sa alt for å si det sånn. Hahaha! 

Etter en super rar drink gikk vi opp i restauranten og koste oss med en 5 retters gourmet middag. Mens vi spiste hadde vi en liten nyttårs-quiz der vi spurte hverandre ting om året, blant annet; favoritt minne,  favoritt film, beste råd vi har mottatt, favoritt dag fra året, osv. Mye koselige spørsmål som gjorde at vi virkelig fikk mimret tilbake på året som har gått. Det har vært et år med mye opp- og nedturer, og det var deilig å bare snakke om det og legge det bak seg. 

Nå er vi veldig klare for et nytt år, og alt det har å bringe med seg! 

Etter middagen tok vi turen opp på takterrassen for å se rakettene ved midnatt. Det er helt utrolig hvor mange nydelig raketter som ble skutt opp fra Oslo. Det var tidenes show for å si det sånn! Gøy at vi var en hel gjeng med mennesker som telte ned samtidig når klokken ble 00:00. Det var stemning for å si det sånn 😄🍾🎉

Like etter midnatt gikk vi ned til Chloe, så hun ikke skulle bli redd av alle rakettene. Fra rommet så vi jo fyrverkeriet enda bedre, og det var helt magisk. Chloe brydde seg ikke om smellene i det hele tatt, og koste seg bare. Så det var så betryggende. Er jo veldig opptatt av at hun skal ha det bra, så det er viktig for meg ❤️

Har lagt ut en del videoer fra i går på snapchat som dere kan se enda mer av kvelden, så det er bare å legge meg til “stinablogg” om du vil se det! 

I dag har jeg drevet med tidenes prosjekt, som jeg skal fortelle dere mer om etterpå! 😅

 

Hvordan var din feiring? 🎉🌟

5 kommentarer
    1. Hadde dere bur med til chloe?
      Hvordan turte dere å levne chloe på rommet alene mens dere var å så på rakettene, dere visste ikke hvordan hun kom til å reagere da? Tenk om hun hadde blitt så redd at hun hadde rasert hotellrommet eller no?
      Hvordan uttaler dere chloe? 😀

    2. Anonym: Vi hadde ikke med buret inn på rommet, da hun er vandt med å gå rundt i huset når hun er alene. Hun hadde aldri rasert rommet, hehe. Det er virkelig ikke typisk henne. Det var en del raketter før vi gikk opp, og hun var ikke redd de, så da satset vi på at det gikk fint 🙂 Chloe uttales på samme måte som på engelsk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg