Her skal vi feire nyttårsaften!

Nå har vi kommet oss frem til The Thief i Oslo, og vi er straks klare for å spise middag. Vi har bord reservasjon klokken 21, så frem til det skal vi bare ta en liten drink i baren. Er så spent på å hvordan restauranten på hotellet er. Har ikke spist her før, så det gjenstår å se!

Er den som resten av hotellet er den amazing. Hotellrommet våres er så utrolig fint, og vi har utsikt ut som vannet og Aker Brygge. Det er bare så nydelig her!

Noe som er gøy er at det er lov å ha med hund, så Chloe er på sin første hotelltur. Så langt snuser hun veldig mye rundt på rommet, og alt er veldig spennende og litt skummelt. Hun har allerede vært ute på verandaen og snuset rundt, og nå ligger hun på fanget mitt og ser ut mot utsikten. 

Nå får jeg nesten runde av her, så vi kommer oss ned til baren. Så får vi krysse fingrene for at Chloe klarer å oppføre seg på hotellrommet alene mens vi er på restauranten i kveld. Hehe!

4 kommentarer
    1. Godt nyttår Stina💖 Håper du blir en like god blogger nå i 2018! Men, det er jeg sikker på! Digger deg

    2. Kan du/kjæresten din skrive ett innlegg med tips i forhold til menn og små hunder? XD prøver å overtale min kjæreste til å få en liten hunderase, men tror desverre han er redd for «manndommen» xD :(((
      Jeg har jo hatt hund før, ikke ham.. så jeg vet jo hvor mye arbeid det er selv med små raser…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg