Årets nyttårs-kjole!

I dag var jeg virkelig så usikker på kjolevalget mitt. Jeg spurte jo dere om råd i går, og fikk så mange gode råd. Men jeg følte liksom ikke at noen av kjolene var det jeg ville ha, om dere skjønner? 

Så jeg lette bakerst i klesskapet, og fant til slutt den perfekte kjolen! Denne har både glitter og den sitter godt etter på kroppen. Perfekt for meg! Jeg som nesten aldri bruker hårbøyler, (kan faktisk ikke huske sist jeg brukte det?) gikk for en sykt fin hårbøyle i dag! Syns den virkelig satt kronen på verket. Bokstavelig talt! Hehe! 

Nå skal vi straks dra innover til Oslo. I kveld skal vi feire på The Thief. Der har de egne rom som det er lov å ha med hund på, så Chloe skal være med oss. Dette blir første gang hun drar på hotelltur, så jeg er spent på å se hvordan det går. Det er jo forsåvidt første gangen hun drar til Oslo også, så dette blir spennende for den lille bærta! Oppdaterer dere fra Oslo! 

13 kommentarer

Siste innlegg