Årets nyttårssminke

Nå er sminken klar for nyttårsaften. Jeg gikk for en gylden look med massevis av glitter! Å få på løsglitter var ingen lett sak, for herregud som det dryste overalt. Men jeg syns det ble ganske bra til slutt Det ble i alle fall mye glitter. Hehe!

Winged eyeliner måtte jeg selvfølgelig også ha. Det har blitt et lite must for meg, fordi det er så fint! 

Håret er krøllet og passer perfekt til nyttårsfeiringen! 

 

Nå skal jeg knipse litt bilder av kjolen, så dere kan se hvilken jeg valgte! Gleder meg til å vise dere! 

9 kommentarer
    1. så fin du ble!😍 gleder meg til å se hvilken kjole du valgte😍 den er sikkert helt fantastisk❤️

    2. Hei! For noen måneder siden la de ut et innlegg og et vippeserum du hadde fått sponset og skulle prøve ut. Kan du lage et nytt innlegg om hvordan det ble?😻♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg