Housetour – Jule versjon

Nå har jeg endelig filmet en ny housetour! Denne gangen er det en juleversjon der dere får se hvordan vi pyntet huset vårt til jul både inne og ute. Vi har også pusset opp flere av rommene i huset siden sist housetour, så nå kan dere endelig se det på video. 

Håper dere liker videoen. Husk at dere kan abonnere gratis på YouTube kanalen min HER. Det er en god del videoer som ikke havner på bloggen, så om du vil få med deg alt er det smart å abonnere. 

Fortell meg gjerne hva du vil se i neste video!

38 kommentarer
    1. Helt sinnsykt fint det var å se alle lysene ute når det ble mørkt:)
      Kjempe koselig video! Ha en fin nyttårsaften:)

    2. Du har bare verdens fineste hus! Skulle ønske jeg bodde der! Hilsen en leser som digger deg, på 12 år❤️❤️❤️

    3. I must say it’s so wise and nature friendly to have plastic x-mas trees! They can be used again next year and they always stay fine. I hate it when people cut down pretty little trees, have them for one week and then just toss them into garbage! Such a waste. So in this case, fake is the RIGHT way to go 😉 Have a Happy New Year!! <3

    4. Til 60.000 spesial: kan du og Per Fredrik teste appen musical.ly? Elsker deg, YouTubekanalen, og bloggen din❤️❤️

    5. Huset ditt er så sykt fint!!! Du og Per Fredrik har virkelig lagt mye tid, energi og penger i det fantastiske prosjektet deres! Gleder meg veldig til å følge med på dere videre❤️

    6. Elsker stilen din!!❤️❤️ Når jeg skal flytte for meg selv, skal jeg innrede huset mitt ganske likt ditt hus!!❤️❤️❤️ Elsker deg, Stina!!❤️❤️

    7. Du har sååå god smak!!😍👌🏻 Du har syyyykt lik stil som moren min hun elsker fargen sølv til jula!❤️ Og jaa vil ha 60 tusen spesial!!😀

    8. Åååååh huset ditt er ett drømme hus altså skulle ønske jeg hadde sånt hus😍,men det var ivertfall veldig koselig og se huset ditt lyse ute og de små juletreet som var ved/oppå chloe sitt bur😍😭❤️ Love you verdens beste yt?er elsker deg😍

    9. Du har et drømme hus altså skulle ønske jeg hadde så mange rom som deg. Du er veldig flink til og pynte liker veldig godt smaken dog og stilen din love du er verdens beste yt?er love you😍😭

    10. Du og per Fredrik kler hverandre så godt😍 kan du ringe til noen av oss på 60k love you❤️❤️

    11. Du er så flink til og dekorere.😍😭😍😍💕elsker smaken din og stilen dog og huset ditt loveu😍 verdens beste yt?er. Kan du ha en til ringe video😍

    12. Tips til video spesial når du når 60k abonnenter du kan prøve å lage slim : Du trenger lim søstrene grene sitt lim og panduro sitt lil som er Rødt funker ikke andre lim så trenger du barberskum lotion skumsåpe å kontaktlinsevann du følger denne rekkefølgen nå du lager slimet for da funker d best! Håper du kan ha det som video hadde vært gøyt!

    13. Hei Stina❤️ Jeg tenkte du kansje kunne ha en litt lenger sims video son rundt 25-30 min?
      Ps: elsker deg og bloggen din😍😍

    14. Så fint at du er åpen på bloggen. Huset forteller jo hvem du er, og ditt forteller at du er en fargerik glad jente.
      Jeg hadde veldig likt å se en 60 K spesial. Morsomt å se at du oppnår din drøm. En video som kunne vært morsomt å se på, kan være at du prøver å lære Cloe triks hun aldri har gjort å se hvor fort hun lærer. Hahah bare et forslag:)))

    15. Til 60k videoen kunne du kanskje laget slim sammen med Per Fredrik eller at du lager noe mat. Det er så morsomt når du lager videoer med han, dere er veldig søte sammen. Du er en veldig flink blogger og du har gitt meg masse inspirasjon og tips<3 elsker bloggen din

    16. Elsker vidoene dine og det hadde vært superkult vis 60k spesialen var at du forsatt med og spille Sims 4, eller lage Slim!❤️😁

    17. Du har verdens fineste hus😍 når jeg flytter ut skal jeg ha samme stil😀
      Jeg ser på mange housetourer det er mange fine hus👌
      Men ingen slår ditt, per Fredrik og chloe sitt🐾❤️
      Med vennlig hilsen en mega fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg