Jeg er altfor tidlig ute!

Nå er jeg så langt frem i tid i tankene mine at det nesten ikke burde være lov. Julen er ikke ordentlig ferdig enda, men gjett hvem som allerede sitter og planlegger pyntingen av verandaen til sommeren? Det er meg det!

Nå som det er bare grått og trist vær ute blir jeg helt oppslukt i å drømme meg bort til sommeren. Så jeg har sett så mye på Pinterest etter inspirasjon for hvordan jeg skal dekorere verandaen, inngangspartiet vårt med både trapper og blomsterbed, og selve hagen. Jeg har så mange planer om idéer! 

 

Nå er det bare å vente 4-5 måneder til jeg kan gjøre noe som helst da… Haha! Jeg er i alle fall veldig godt forberedt når tiden kommer at jeg skal dekorere for sommeren. Jeg har lyst til å ha så mye blomster overalt. Det skal være en stor oase med blomster, spesielt på verandaen da det er der vi er mest. Vi må bare få kjøpt et spisebord til å ha på verandaen, som vi kan sitte helt ytterst ved utsikten mens vi spiser grillmat. Ååååå, som jeg gleder meg! 

En av tingene jeg uten tvil skal gjøre er å bygge en slags blomstervegg. Da må jeg nok ha en ganske høy pidestall, og gud vet hvor jeg får tak i det. Men det er så fint, så det bare må jeg ha! 

Flere enn meg som gleder seg til sommeren?

11 kommentarer
    1. Åhhh.. jeg kan ikke vente! Det er jo så fargerikt på sommeren💐🌷🍃☘️🍀🌿🌴🌱. God bedring beggeto💜💜💕. Elsker dere❤️

    2. Jeg er helt enig.
      Blomster er så fint.
      Og sommeren er så deilig.
      Hvorfor kunne ikke sommeren komme rett etter vinteren.
      Jaja❤️
      Ha det bra😂😁❤️

    3. Haha, ble litt beroliget av at du også er sånn😅Jeg sitter også og planlegger sommeren og hva jeg skal kjøpe på taco-free når vi reiser til Gran Canaria i sommer😂😂

    4. Jeg er også sånn😂 hadde julestemning i oktober og nå vil jeg BARE ha sommer og sommerferie igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg