Hit reiste jeg i 2017

I 2017 reiste jeg mye. Jeg var på hele 8 turer rundt i utlandet og i Norge, og det var helt fantastisk å oppleve så mye! Selv om 2017 hadde sine nedturer, var virkelig feriene oppturer som gjorde året veldig bra. Her er alle reisene jeg var på! 

Første turen i 2017 var i februar på Gran Canaria. Her koste Per Fredrik og jeg oss på et helt amazing hotell, med både spa, gode middager og tidenes basseng!

I slutten av februar reiste vi til København fordi jeg skulle på en jobb. Vi forlenget turen og ble et par ekstra dager for å utforske København. Vi dro innom dyrehagen og besøkte flere gourmet restauranter, og spiste tidenes beste sushi. Den sushien kommer jeg virkelig aldri til å glemme, og om jeg er i København igjen kommer jeg uten tvil til å dra dit!

I mars dro vi på weekend tur til Son for å kose oss på spa. Det ble en utrolig deilig og avslappende tur, som var så koselig! 

I mai dro vi tilbake til Gran Canaria på sammen hotellet. Vi hadde forelsket oss helt i hotellet vi var på i februar, og vi bare måtte tilbake! Vi dro rundt på mye av Gran Canaria og fikk virkelig sett alt det har å by på! 

 

I juni ble det en minitur til London da Per Fredrik skulle møte en agent for skuespiller jobber. Så da ble det shopping i Oxford Street på meg hele dagen, noe jeg nøt til det fulle. Jeg hadde 40 kg bagasje på vei hjem, så kortet gikk helt varmt!

 

I september reiste jeg til Mallorca med moren og søsteren min. Dette er første turen vi har vært på siden 2010, så det var virkelig på tide! Vi storkoste oss i solen, spiste tapas til vi stupte og vi festet i Magaluf. Med mamma, haha! 

I oktober ble det en spontantur til Helsinki. Jeg ble ringt opp kl 16 av United Screens som lurte på om jeg kunne reise til Finland for å gjøre en collab med et boyband. Bare få timer etter var Per Fredrik og jeg på vei til Finland, hvor vi fikk et par veldig fine dager! 

I slutten av november reiste Per Fredrik og jeg til Dublin. Han har hatt en rolle i tv-serien Vikings, og skulle spille inn en scene rett utenfor Dublin. Så da ble det et par dager med masse julehandel og Primark på meg. Hehe!

I året som kommer har jeg lyst til å reise enda mer, og første turen til allerede 1. februar da vi reiser til New York. Det blir gøy det!

 

11 kommentarer
    1. Hei stina!! Jeg leser bloggen din fast hver eneste dag👍Du har så mye å inspirere med som gjør det interessant😃.. ser du fikk New York reise i gave. Gratulerer. Selv planlegger jeg en tur dit til våren men har aldri vært i USA før og vet ikke hva som trengs å ordnes før en evt tur. Har du noe tips?

    2. Kos dere masse når dere reiser til New York!❤️ Digger bloggen sin Stina, og deg! Du er et stort forbilde for meg

    3. Hei! Tenker du på miljøet? Tenker da i forhold til hvor mye co2 du bruker ved og ta så mange flyreiser. Du kjøper og mye klær, som ikke akkurat er så miljøvennlig.
      Her er det en test du kan ta for og se hvor mye Co2 du slipper ut. https://www.nrk.no/viten/ta-klimatesten-her-1.11519317
      Det er lett og tenke at det jeg gjør, ikke har noe og si i det lange løp.men, hvis alle gjør litt, så vil det være med på og bedre miljøet ganske mye.
      Anbefaler deg også å se «Live redder verden» på Nrk for og få litt innsyn i hvor mye handlingen vår har og si for miljøet. Og hvilke tiltak vi kan gjøre for og redusere forbruker våres. Du er en blogger med mange følgere, du kan nå ut til mange om du vil. Vær så snill og bruk det til noe fornuftig og noe som faktisk har en del og si for oss alle, istede for og bruke det på og fronte et stort, unødvendig og overfladisk forbruk. <3 En trenger ikke ta så store valg for og redusere forbruket.

    4. Enig med personen som spør deg om miljøet. Hva tenker du om det med det ekstreme overforbruket ditt og x antall flyreiser hvert år? Jeg såg forresten nettopp en dokumentar om klesindustrien på Netflix. Den heter The true cost, og den anbefaler jeg alle å se! Kanskje du får et nytt syn på shopping og billigkjeder 🙂 Hadde vært spennende med et innlegg om dette! Du skriver jo selv at du fikk sjokk over alt du har etter ryddingen i det siste. 🙂

    5. Du har vært på så mange fine reiser.
      Jeg syntes det var veldig gøy og se på reise vloggene dine på YouTube.
      Jeg håper du blogger MASSE i New your.
      Ha det bra❤️😂😁

    6. Hadde du Restylane på de første syv bildene? Ikke hate, men der hadde du mindre lepper enn på resten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg