Hva vil dere lese om?

Nå som jeg har åpnet kommentarfeltet igjen, kan jeg endelig snakke med dere igjen, og det er så gøy! Jeg har allerede fått masse input på alt mulig fra dere, og jeg er så glad for at jeg åpnet kommentarfeltet igjen!

Nå som det snart er et nytt år, skal jeg planlegge en del blogginnlegg, og derfor spør jeg dere. Er det noen innlegg dere ønsker at jeg skal skrive? Er det noen temaer dere vil høre min mening om, kanskje dere savner antrekksbilder? Eller kanskje dere har lyst til å lese om hudpleierutinen min?

Uansett hva det er; skriv det i kommentarfeltet! Jeg elsker å få høre deres meninger, og det er jo for dere jeg blogger, så da er det gøy å vite hva dere faktisk vil lese mer om! 

🌟💛🌟

102 kommentarer
    1. Kanke du skrive ett inlegg om der duvet at du har funker en bra fyr? Og ikke en som bare vil ha sex med deg
      Elsker bloggen din

    2. Kan du skrive ett inlegg om der du skriver om hvordan du vet at han er en bra fyr, og ikke bare vil ha sex med deg?

    3. kan du lage et innlegg angående kostholdet dutt nå i desember og hvordan det påvirket formen og vekta? du har jo skrevet litt om det, men det er så inspirerende og lærerikt å lese om. føler det kan motivere meg til å spise sunnere for å holde vekta og holde meg i form. tror det kan motivere mange flere enn megselv!

    4. Jeg elsker bloggen din å synes alt du skriver om er utrulig bra å interessant!❤️ Kan du legge ut en ny sminkevideo snart? Er så lenge siden sist. Hadde også vært morsomt med vlogger😀 Elsker å se videoene dine.

    5. Hei kan du ha mere når du skriver sånn som chloe ville gjort om hun blogget, og ha litt sånn ting du har gjort og mote bilder det elsler jeg ❤❤

    6. Jeg liker når du legger ut trenings innlegg, mat innlegg/ oppskrifter og hverdags innlegg(typ hva du har gjort om dagen og hva du tenker å gjøre videre i uken å sånt). Love you❤️❤️

    7. Jeg ønsker du skrev litt mer om Life hacks og sånne ting. Elsker bloggen din så mye💗💗💗 Du har masse å skrive om og det er aldri kjedelig😁😁

    8. Trening og sminke. Savner veldig dette med trening: tips, forskjellige treningsprogram. Rlsker å høre tipsene fine!

    9. Jeg elsker beauty hacks, health hacks, å masse sånn lifehacks greier å sånn. Åsså elsker jeg å høre meningen din om forskjellige temaer. Å kanskje enda flere spørsmål på ukens spørsmål osv

    10. – Hva du spiser på lørdager/ godteridager? Spiser du mye usunt eller bare litt?
      – Om treningalternativ du kan gjøre inne som har like bra effekt som rask gange på tredemølle. Har ikke tredemølle. Er jogge på stedet bra?
      – Om hva du spiser under en hel dag. Vanligvis

    11. Jeg ønsker meg treningstips (eks. Hvordan komme i gang med å trene, ulike øvelser osv), kanskje ideer til nyttårsforsetter, dine favoritter i ulike ting (eks hudpleie, sminke, nettbutikker osv) 😊 Elsker bloggen din Stina, stå på!

    12. Jeg hadde likt blogginnlegg om hvordan gjøre 2018 til ett bra år, nyttårsforsett ideer, hvordan holde nyttårsforsettene dine, og gjerne en hudpleierutine 😉

    13. Heiheiii!!❤️❤️
      Håper du har hatt en fiiin jul!❤️ (Eller, jeg leser jo bloggen din hver dag så jeg vet at du har hatt det, haha❤️❤️❤️)
      Uansett! Her er noen ting jeg ville blitt såå glad for å lese/se!❤️
      BLOGGINNLEGG:
      – Sunne mattips❤️ «Sunn på farten mat», «Sunn og frisk middag»! Hvis du skjønner❤️❤️ GJERNE VEGETAR!❤️
      – Anntreksbilder😍 Omg, jeg eeelsker sånn!❤️ Det gir meg veldig mye inspirasjon til hvordan jeg kan kle meg!❤️
      – «Chloe blogger»! Det er såå morsomt, digger det!
      – Temaer: For eksempel: Pelsindustrien og havet som dør (se Therese Lindgren sin video❤️).
      YOUTUBE-VIDEOER:
      – Hudpleie❤️
      – Vlogs- Dager hvor du bare er hjemme og sånn❤️ De er de gøyeste synes jeg❤️
      – What I eat in a day❤️
      – DIY- videoer❤️
      – Treningsvideoeeer❤️
      (Visste at det du spurte om var blogginnlegg men måtte bare si litt om videoer også, unnskyld!💛)
      TUUUSEN takk for at du står på, lager innlegg, viser oss livet ditt og alt det derre!!❤️❤️❤️
      💗🌟Klem Kristine🌟💗

    14. Hei! Liker å lese tips og innkjøp. Synes også det er gøy å lese om deg og PelleK, så fortsett å dele deres hverdag sammen med oss. Lurer på om du kanskje kan lage et innlegg eller en video med sminketips eller noe lignende? Eller girltalk, alltid fint!

    15. Hva søags bh bruker du på det bildet?? Side at man ser at du ikke bruker sånn push up bh. Vær så snilk å svar. Kanskje du kan ha innlegg der du svarer på spørsmål fra oss lesere

    16. Jeg vil lese om trening. Kan du lage nye treningsvideoer og komme med treningstips? Og skrive om hvordan man kommer i gang med treningen og hvordan klare å trene over tid <3

    17. Jeg vil si at jeg elsker deg 😍.
      Du er verdens beste YouTubeer👌👍.
      Du er pen 😇.
      Kan jeg værlig så snill få shootout plz 😢.
      Du er min er favoritt blogger😀.
      ❤💙💚💛💜💓💕💖💗💘💝💞💟

    18. Diy, gavetips til under 100 lappen, ride or die makeup TAG, hudpleierutine/morgenrutinen, ?spa kveld med meg?, sminkekolleksjon (føler du har kjøpt mye nytt i det siste, så da får man se det litt ordentlig) ++++

    19. Kjære stina:
      Jeg bare ELSKER girl talk- og storytime videoene fine!!!! ( vet d ikke er på bloggen, men du kunne kanskje gjort noe liknende eller laget en YT video????
      gleder meg til å se hva du får til😘😘

    20. Kan du skrive mer om sminke og lage noen sminkebodeoer? Det er utrolig morsomt og lærerikt å se på!❤️❤️

    21. Story-times der du forteller om ulike hendelser fra ditt liv? Håper forresten at du har hatt en koselig jul med dine nærmeste! Ønsker deg alt vel Stina❤️

    22. – Noe jeg synes alltid er gøy å lese, så er det forskjellige mat/drikke oppskrifter. Er alltids så inspirerende og morsomt å lese! Så slike innlegg hadde vært fantastisk å lese mer om. Kanskje hatt en dag i uken som kunne ha hatt navnet “Ukens oppskrift” eller “Ukens godbit” Haha, hadde vært litt morsomt da, men ja hadde vært gøy å lest.
      – Kanskje en video hvor du sminker ditt alter ego? Mørkere versjon av Stina Bakken – Morsomt og utfordrene, for hva er ditt alter ego? Har sett mye Youtube videoer om slike ting, er litt tøft da. En inspirasjons kilde er jo Michelle Phan med sin alter ego video:
      https://www.youtube.com/watch?v=LKxkQ_lny0s
      – Jeg synes det var kjempe morsomt å se deg spille Sims, så hadde vært gøy med litt flere Sims videoer. Gøyale reaksjoner og at du var slukt inni spillet på hvordan karakterene skulle se ut, var veldig morsomt å se.
      – Kanskje ett innlegg på hvordan du setter sammen klær? Du viste jo litt da, med å henge opp bilder på døren din på Walk in closet, men hadde vært kult med ett innlegg hvor du går nærmere temaet og viser f eks farge komboer, litt forskjellige antrekk (Fest, kult antrekk, fint og pyntelig antrekk, klassisk – og slike ting) Hvordan du kombinere smykker, sminke og at egentlig alt bare matcher og passer godt ilag.
      – Ett innlegg om hvordan du kan ha ett “Ta vare på deg selv/chill dag) med forskjellige DIY masker for hår, ansikt. Hvordan drikke som berolige deg, musikk ol.
      – Jeg vet jo ikke hva du blir å synes om dette da, men ett “Jeg setter pris på” Innlegg? Er interessant å høre hva andre setter pris på, kanskje det går opp for en som sitter å leser “Oi, det er noe jeg faktisk ikke tenker på, men setter egentlig pris på når eg tenker meg om”
      – Skriv om din hjertesak, om hva du kan by med og motivere andre og si litt hva andre kan bidra med. Om så lage noe stort som en kampanje? Prøve å få det delt videre av sosiale medier for å nå ut til folk og motivere og sette seg inn i det og inspirere andre i samme slengen. En jeg kjenner i mitt område i Troms – laget en “Hjelp oss å hjelpe” gruppe på Facebook, der folk kan donere enten klær eller mat til helt vanlige folk som sliter en del med økonomien. Spesielt alene forsørgere ol. Rett før jul var det folk som donerte to handleposer med mat til en familie som slet med å ha nok mat til jul. Noen snille mennesker strikket varme gensere til folk som hadde lite. Det er motiverende og inspirerende å se at en facebook gruppe startet av 2-3 folk, kan få ett slikt resultat med. Å gjøre live litt enklere til de som ikke har så mye.
      Håper noen av ideene ga deg litt inspirasjon 🙂 Bloggen din er fin og inspirerende

    23. Jeg vil gjærne høre sterke meninger, dype tanker og budskap. Jeg vil ha mer personlige innlegg som krever mere å lage. Jeg vil heller ha et innlegg som sitter igjen hos meg og noe eg bærer med meg videre i livet, enn tre innlegg som ikke har noe betydning. Kan gjærne ha en blanding, men jeg føler jeg setter mye mer pris på de innleggende som får meg til å tenke, for eksempel om en mening du skikkelig brenner for. 🙂

    24. Liker når du lager innlegg som er delt opp i punkter. F.eks spørsmål, hacks, ting du liker/ikke liker osv…<3

    25. Kan du plz skrive om date-ideer?? Planlegger en date nå m hiking i næronrådet for om 3 uker, me jeg aner ikke hva vi skal gjøre etter d. Vi har jo vært kj i 2½ år, men d blir litt feil om d går 6 måneder elns mellom syntes jeg.
      Eeeelsker bliggen din❤

    26. Det spillet du lurte på på snapchat finnes og går an å få tak i. Du må ha Nintendo DS for p kunne spille det spillet da.

    27. Ønsker mer dype innlegg om saker som interesserer deg. Nå er det altfor mye ?liste? innlegg og andre overfladiske innlegg. Tre innlegg blir kanskje litt mye for deg? Ønsker mer kvalitet ovenfor kvantitet 🙂

    28. Jeg håper du kan begynne å legge ut litt mere DIY fra nyttår.Det er så inspirerende og får lyst til å prøve ting selv😻Også har jeg lyst på mer Chole blogger💘
      Elsker bloggen din😻

    29. Et innlegg om den første tiden dere fikk hund. Og hvordan det har godt fram til nå. Noen gode hundetips til en som skal få valp. Hva bør man kjøpe av utstyr osv…😊

    30. Digger når du har lifehacks, beautyhacks, DIY?s, og sånne ting!! Håper virkelig du kan ha flere av de innleggene!!💗

    31. Ride or die-video, din mening om pelsdyrindustrien, generelt flere innlegg der du skriver om dine egne meninger rundt ulike temaer

    32. Hei, for en stund siden skrev du om ett vippeserum, så jeg lurte på om du kunne vise resultatet?
      Chloe’s Uke
      Flere spørsmål til Ukens Spørsmål
      Ett innlegg der PF får spørsmål som han skal svare på
      10 ting jeg…
      Sminke video
      Om din barndom (feks hvorfor du gikk på en sånn kristen skole og om du kunne velge om du ville gå på en sånn skole)

    33. ? Video av Sims-spilling
      ? Chloe som blogger, haha
      ? Antrekk/outfist/ootd
      ? Beautyhacks/Lifehacks
      Bloggen din er kjempebra! Fortsett slik som du gjør

    34. Hvis du skal lage hudpleie innlegg. Hva med video? Det er mye gøyere framfor et innlegg. Da får du opp en YouTube video i samme slemgen

    35. Veit jeg ikke svarer på spørsmålet ditt nå, men ville bare si at jeg synes det var et skikkelig fint bilde av deg❤️

    36. Du fortalte for en liten stund siden at huden din hadde blitt mye bedre etter at du hadde brukt noen produkter. Kan du lage et innlegg om din hudrutine og hvilke produkter du bruker?
      På forhånd takk!

    37. Jeg tenker at det kanskje kunne vært litt gøy å høre om tips til å spare penger, forurense mindre osv!

    38. Jeg vil gjerne høre mer om hvordan man blir “penere” på bilder. Og mer om sminketips og sånt. Du er så flink til det!❤

    39. Jeg vil gjerne vite flere beauty hacks og makeup hacks. Og kanskje litt ideer til god og enkel mat. Og jeg vil også høre litt fra barndommen din.

    40. Jeg syntes du burde skrive om hva som gjør deg glad med oss. Og på YT vil jeg gjerne se på morning routiner i det nye huset dit! Og enda flere mat videoer!! Elsker deg og blogger din❤️❤️❤️😽😽😭hilsen en fan!

    41. Jeg vil gjerne høre litt ner om tips/hacks hvis det kunne ha vært mulig? Jeg digger bloggen din❤️❤️

    42. Jeg liker å høre om Chloe, Per Fredrik og sminke, hudprodukter, Beauty hacks og vanlig life hacks. Jeg liker ikke så veldig godt (ikke en hate!) at du snakker om helse og sykdommer(ikke at du gjør det ofte for det gjør du egt ikke😂) fordi da blir jeg litt redd. Men bortsett fra den bittelille tingen eeelsker jeg bloggen din!<3

    43. 👍🏻skrive/vise om innkjøp (hvis ikke for personlig)
      👍🏻mer om rutiner
      👍🏻Om chloe og per Fredrik
      👍🏻Mer hacks
      👍🏻Vise produktene du bruker og hvordan du pleier huden og sminker deg.
      👍🏻oppskrifter på god sunn mat
      Forresten elsker alt på bloggen, selvom jeg skrev mye er det bare småpirk elsker ukens spørsmål, osv.💗

    44. Nyttårsforsetter som handler om verdier og opplevelser, ikke trening og kosthold: “jeg skal bli et bedre menneske” ikke “kom i gang med treningen”.
      Engasjement i stiftelse, være en del av noe større.
      Bucketlist / årsliste, som utfordrer deg i å lære nye ting og trosse egnene grenser.
      Oppussing, diy, fix-it, rydding, prosjekter, pynteting og interiør er inspirerende.
      Selvutvikling.
      Innlegg med dybde og budskap.
      GP- guilty pleasure, vi har dem alle.
      Tar du utfordringen i å faktisk holde liv i en orkide? Hva med å laget en grønnsakshage, eller dyrke i potter?
      Ikke gjør noe for å ha noe å skrive om, men gjør noe fordi du har lyst til å gjøre det. Blogg om å leve, ikke lev for å blogge. -Det vill gi innholdet mer mening!
      Godt Nyttår 🙂

    45. Jeg vil at du skal skrive om hvordan du kan komme ut av vanskelige situasjoner. Hvordan få bedre selvtillit. Billig men bra sminke. Enkel sminkelook til fest og hverdag. Oppskrifter på sunne desserter som er enkle å lage❤. Elsker bloggen din skyhøyt. Du har gjort meg til ett bedre mennesker. Folk rundt meg ser det😘

    46. Mer om Chloe, og slike innlegg hun “skriver”. Også kanskje en med favoritt filmer i 2017, favoritt serier i 2017, favoritt sanger og mest hørte sanger i 2017 osv. Også kanskje en bli kjent med Per Fredrik video/innlegg?

    47. Jeg vil gjerne lese noe annet enn bare skjønnhet og livsstil. Jeg vil høre litt mer om verdiene dine, liksom hva får deg til å ville stå opp om morgenen og hva betyr mest for deg

    48. Please ikke flere lister… Og heller flere meningsfulle innlegg. Heller ett om dagen som betyr noe, enn tre med bare svada

    49. Jeg ønsker kvalitet over kvantitet. Innlegg som er jobbet godt med fremfor lister som er skrevet i hastverk (og repostet).
      Jeg hadde likt innlegg der man blir kjent med den ekte Stina, og ikke bare den overfladiske bloggeren. Hva brenner du for? Hvilke hjertesaker har du? Har du noe samfunnsengasjement? Og gjerne mer om musikk og konserter, da vi har lik musikksmak 😉

    50. Kan du skrive om hvilke hårprodukter du bruker? Og hvordan du møtte kjæresten tror ikke jeg har lest det:) skrive om hvordan du vet an den man er med er den man tror man skal leve livet med, liksom om han er den rette:)

    51. – Alt du har ete i dag.
      – DIY
      – Kva du har på telefonen din
      – inspirasjon til kva man kan ha på seg
      – treninga rutina di
      – morgen rutina di
      – kvelds rutina di
      – korleis du var som barn
      -kleine bilder av deg når du var mindre
      – bildene som aldri kom på bloggen
      – q&a

    52. Ønsker gjerne at tre innlegg om dagen kuttes ned til to, da det til tider blir en del av det samme bare i forskjellige format. Litt vel mye lister, og den tanken at du MÅ lage tre innlegg om dagen tror jeg ødelegger litt fordi det kan bli lite innhold 🙂 Som en annen over meg sier er det bedre med et meningsfullt innlegg om dagen kontra tre som er mindre bra. Mer variasjon i bilder og ikke så mange av bare deg hadde nok også løftet bloggen 🙂

    53. Kan du lage fler treningsprogrammer og vise hvordan du sminker deg og hvilke produkter du bruker og sånn?

    54. 🐶Når Chloe blogger
      💋sminkevideoer
      😂irriterende ting foreldre gjør
      👧🏻Ting vi gjorde da vi var små
      💁🏼‍♀️Barn VS Ungdom

    55. Kan due skrive litt on hudpleietips hårkurer trening og kansje lage en til girltalk video om guttetips

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg