Dette fikk jeg til jul!

Nå har det vært to dager med julefeiringer på rad, og herregud så ekstremt mange fantastiske gaver jeg har fått! Den beste gaven er jo uten tvil gaven fra Per Fredrik, som er jul- og bursdagsgave der vi skal reise til New York og bo på junior suite på The Plaza (det hotellet fra hjemme alene 2).

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Det er litt rart, men i år var første året jeg faktisk ikke hadde noen ønsker når det kom til gaver. Mamma spurte meg igjennom hele desember “hva vil du ha til jul??”, men jeg klarte ikke å komme på et eneste ønske.

Jeg føler jeg allerede har alt jeg ønsker meg. Så da ble det penger fra foreldrene mine. Bestemor fikk jeg også en stor sum med penger fra. Så det var veldig snilt! ❤️🎁

Fra resten av familien fikk jeg så utrolig mye gode produkter. Jeg har nok hjemme-spa produkter for hele 2018. Heheh! Så deilig! Per Fredrik og jeg fikk en del felles gaver der vi fikk mye vin, tuller ikke når jeg sier at vi fikk 14 vinflasker 🍷

Vi har vin for en stund for å si det sånn! Vi fikk også en del gode produkter til kjøkkenet, blant annet et kakesett som bare var så nydelig! 🍰

Nå gleder jeg meg til å reise til New York, bruke pengene jeg fikk på noe smart, og kose meg med masse nye spa produkter og pynt! 

 

Hva fikk du til jul?🎅🏻🎁🎄

16 kommentarer
    1. Top 3: 1. Tur til LA Hollywood 2. kamra som med en gang du tar bilde så kommer det ut på papir eller foto papir 3. Høyttaler

    2. Kari Traa ullundertøy+lue, gulvteppe, deksel, mye sminke, sminkekoster fra Real Tecniques (skrev sikkert feil), penger og mye annet❤️ Jeg tror aldri jeg har skrevet det til deg, men om jeg sliter med humøret eller motivasjonen så hjelper det å lese bloggen din. Det er akkurat som om dagen ble lysere og jeg føler at livet mitt er nesten perfekt. Det er vanskelig å forklare, men jeg kommer alltid i så godt humør. Du er min favoritt blogger og youtuber og jeg håper du fortsetter lenge☺️

    3. Mange fine gaver. 😀
      Jeg og sambo fikk en spona Kiel tur der vi kan dra når som helst i 2018, penger, klær, produkter til kropp og ansikt og litt pynt! Har hatt 2 julefeiringer og skal ha en tredje senere i romjulen. 🙂

    4. Hei Stina det er noe jeg alltid har lurt på: har du fake eller ekte juletre? Hvis det er fake, hvor fikk du tak i det? Du er foresten mitt forbilde og jeg ser veldig opp til deg håper du blogger til jeg dør💓💓

    5. Jeg fikk MacBook, mus til Mac, penger, masse spa produkter og mye mer💘Du må få det fint i new york😊

    6. Eg fekk speil der det går Ann å opne også kan eg legge smykker og øredobber inni, også fekk eg ei stor eske eller Ka eg skal kalle det der det e plass til masse sminke så vi kan halde orden og så fekk eg sminke bord og masse Anna pynt til romet og gavekort og penga og kler og masse Anna 💗❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg