Slik feiret vi julaften!

I går feiret vi jul hos foreldrene mine. Siden søsteren min skulle jobbe i dag, og vi ville feire med begge sider pluss en del til passet det perfekt å feire jul i går. Da fikk vi vært der alle sammen, og det ble så koselig! Vi spiste kalkun til middag, og det er så godt!

Kalkun er kanskje ikke så typisk julemat her i Norge, men for meg er det min favoritt. Jeg er ikke særlig glad i hverken ribbe, lutefisk eller noe av det der, og det samme gjelder resten av familien min. Så vi spiser alltid kalkun på julaften!

søsteren min og meg

Etter middagen åpnet vi opp gavene, og jeg fikk så mye fint! Skal lage et eget innlegg så jeg kan vise dere alt jeg fikk. Den beste gaven er jo uten tvil gaven fra Per Fredrik. Tur til New York med junior suite på The Plaza (hotellet fra hjemme alene 2). Hvor syk gave er ikke det? Jeg begynte å gråte når han fortalte hva gaven var! Per Fredrik er så gavmild og snill at jeg nesten ikke har ord! 

Nå må jeg snart hoppe inn i julekjolen igjen, for i dag skal vi feire jul med Per Fredrik sin familie. Vi feiret med de i fjor også, og det var så koselig!

Merker virkelig at jeg har spist mye godteri i dag, for herregud så trøtt jeg er nå. Haha! Denne julen har jeg virkelig gitt helt blanke i alt som heter sunn mat. Så jeg har bare spist akkurat hva jeg vil, og godteri så ofte jeg vil. Jeg gleder meg til nyttår, for da er det rett tilbake til trening og sunn mat, og veldig lite godteri.

Det tror jeg virkelig at kroppen min har godt av! Vurderer å kjøre en 30 dager challenge der jeg holder meg helt unna godteri og usunn mat, som et lite eksperiment for å se hvordan kroppen min reagerer på det. Lurer på om jeg hadde blitt mer fokusert og full av energi av det? Noen som har gjort en lignende test før? Hva skjedde med dere? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg