Klare for å feire jul!

Nå har vi kledd på oss kjole og dress, og er klare for å feire julaften. Vi skal til foreldrene mine i dag for å feire, og siden det er en times kjøretur må vi reise allerede snart. De begynner jo litt tidlig siden søsteren min har små barn. Men det passer meg veldig bra egentlig, hehe! I morgen vil jeg stå opp tidlig for å se på alle julefilmene fra sofaen i pysjen min. 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

Etter anbefalinger fra dere går jeg for den beige kjolen i dag. Syns den er så fin! Det stod mellom den og den røde, men jeg valgte denne. Følte den var finere og litt mer “meg”. Hehe! Litt usikker på hvilken jeg skal bruke i morgen. Men det tar jeg som det kommer! 

Nå skal vi legge alle pakkene inn i bilen og kjøre avgårde til Hokksund. Åååå, som jeg gleder meg til å se igjen alle sammen, spise kalkun og åpne gaver. Er så spent på hva jeg får av Per Fredrik. Han kjøpte gaven til meg tidlig i høst, og jeg har virkelig ingen anelse om hva jeg får! Han har gått rundt og teaset meg med gaven i månedsvis nå, så dere kan tro jeg er spent!

 

16 kommentarer

Siste innlegg