Hvilken kjole på julaften?

I morgen og på julaften skal vi feire julaften. Haha, det hørtes rart ut. La meg forklare. I morgen skal vi feire jul med min familie, og på julaften skal vi feire jul med Per Fredrik sin familie. Så det blir to julaftener i år. Helt perfekt for da får vi feiret med alle sammen! Per Fredrik og jeg feirer alltid julaften sammen, så det er koselig at vi får vært med begge familiesidene. 

Siden vi skal feire julaften to ganger trenger jeg to kjoler. Akkurat nå har jeg fem kjoler å velge mellom, og jeg aner ikke hvilke jeg skal gå for! Så derfor håper jeg dere kan hjelpe meg å velge. Hvilke syns dere jeg bør gå for? 

🎅🏻 #1 – Kjole fra Topshop 🎄

🎅🏻 #2 – Kjole fra Nelly 🎄

🎅🏻 #3 – Kjole fra Nelly 🎄 

🎅🏻 #4 – Kjole fra Gina Tricot 🎄

🎅🏻 #5 – Kjole fra Nelly 🎄

 

🎄 Hvilke kjoler skal jeg velge? 🎅🏻

244 kommentarer

Siste innlegg