Mitt nye hår!

sponset behandling

Okey, den oppdateringen her ble litt vel senere enn planlagt. Nå er klokken halv fem på natten, og nei; jeg har ikke nettopp stått opp. Jeg har bare ikke lagt meg enda. Hahaha! Jentekvelden ble så utrolig koselig, og jeg skal fortelle dere masse om den i morgen.

Jeg ble sittende og snakke med flere av jentene til langt på natt om alt mulig mellom himmel og jord, og Kaia var her til rett over 04 på natten. Så vi skravlet lenge for å si det sånn. Men det er så koselig å bare skravle om alt mellom himmel og jord til langt på natt.

I går var jeg hos Hendrix hair, så nå tenkte jeg å vise dere det “nye” håret mitt. Jeg hadde fått en del ettervekst så Carina på Hendrix Majorstua farget det og satt på tape extensionet på nytt, sånn at det var helt heist opp.

Jeg merker virkelig at mitt eget hår vokser ekstremt fort for tiden, for festene hadde vokst ut mye på kort tid! Fikk også skryt av hvor sunt og fint mitt naturlige hår var, så det er gøy å vite at til tross for at jeg bruker tape extensions non stop faktisk har sunt hår. Nå er det bare å få litt mer lengde på det da. Hehe! 

Nå har jeg jo hatt dette hair extensionet fra Hendrix i en liten stund, og jeg må bare si WOW. Kvaliteten på det så langt er helt fantastisk og jeg elsker hvor lett og naturlig det føles. Festene er bittesmå og det skal veldig mye til for at de i det hele tatt synes. I tillegg er de veldig lette i vekt, og det gjør at det egentlig bare føles ut som at jeg har har naturlig lengre og tykkere hår. Helt utrolig kult! 

Om du har lyst til å prøve ut hair extensions eller bare klippe / farge håret anbefaler jeg virkelig Hendrix Majorstua på det varmeste. De er utrolig dyktige! Klikk deg inn HER for å bestille time. 

9 kommentarer
    1. Hei Stina,etter at du lagde ukensspørsmål med din jernmangel,har jeg vært svært innteresert.Vanligvis legger jeg ikke spørsmål på bloggene men jeg følte at jeg måtte snakke med deg om det her,så koselig at du åpnet kommentarfeltet på bloggen igjen.Jeg er en 12 år gammel jente som egentlig var veldig aktiv før,men etter jernmangel har jeg bare blitt så sliten og ekstrem slapp,jeg har skremmende lav jerninnhold.Jeg lurer på om du har noen tips og triks eller kordan du lever med det og samtidig være aktiv?Jeg elsker bloggen din og har lest den i over 3 år nå❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg