Mine nyttårsforsetter

inneholder reklame

Nå er det kun 13 dager igjen av året, og jeg er i full gang med å forberede året som kommer. Jeg tror 2018 kommer til å bli et helt fantastisk år både på jobb og privaten.

2017 har vært et år fullt av opp- og nedturer, og en del veldig tunge nedturer uten at jeg ønsker å gå noe mer inn på det. Det blir veldig deilig å starte det nye året med blanke ark, og virkelig gå all-in for å lage et kanonår!

Jeg har satt en del mål for året som kommer. Noen av målene gjelder business, så de blir hemmelige. Men jeg har også satt en god del andre mål som jeg vil dele med dere! Del gjerne deres nyttårsforsetter i kommentarfeltet. Elsker å bli inspirert av dere!

 

Opprydding – For et par uker siden startet jeg et oppryddingsprosjekt som handler om å virkelig gå igjennom alt man eier, og fjerne alt som ikke lengre gir noe glede. Vel, jeg har allerede kommet godt igang og har kastet og donert bort over 20 søppelsekker med klær, sminke, sko og vesker. Men fordi det er jul satt jeg prosjektet litt på is, så det ikke blir for mye å gjøre i jula. Over nyttår kommer jeg til å starte opp igjen, og det gleder jeg meg til! Det er så mye ting jeg har som jeg virkelig ikke liker skikkelig godt eller trenger. Så det blir borte! Gleder meg til å få helt orden i alle tingene mine. 

Apropo nyttår; her er kjolen jeg tenker å bruke på nyttårsaften. Er den ikke fin?
Du finner den forresten HER på Gina Tricot.

 

Spise sunt – I desember har jeg med vilje skeiet helt ut, og det kjenner jeg at kroppen min begynner å bli litt lei av. Energien og matlysten er virkelig ikke på topp, så det gleder jeg meg til å få styr på igjen. Fra nyttår blir det kun godteri på lørdager, og i ukedagene blir det veldig sunn og ordentlig mat. 

YouTube – YouTubekanalen min har vært litt kaotisk i år, og noen uker har det vært 3 videoer og andre har det vært ingen. Så i året som kommer skal jeg laste opp videoer mer regelmessig igjen. Litt usikker på om jeg kommer til å innføre at jeg har en fast dag i uka, eller hva det blir. Jeg liker jo å lage vlogger, og da er det dumt å vente mange dager før de kommer ut. Men jeg skal lage en plan på det! En ting er sikkert; det blir mye mer videoer fremover!

Trening – I året som kommer vil jeg komme i mitt livs beste treningsform, og jeg vil trene minst 3 styrkeøkter hver uke. Nå er jeg endelig kvitt alle helseplager som jeg har slitt med lenge, og som har gjort det vanskelig for meg å trene skikkelig. Så nå er det bare å kicke det igang! Gjett om jeg gleder meg! 

Investere – I året som kommer har jeg lyst til å investere noe av pengene mine i forskjellige ting. En av tingene jeg har lyst til å investere litt penger i er Bitcoin. Per Fredrik har virkelig fått hekta på det, og jeg syns det ser så spennende ut! Jeg kommer til å sette inn en sum over nyttår som er en ganske stor sum, men som fortsatt er en sum jeg har “råd” til å tape.

Altså penger som jeg ikke bryr meg særlig om jeg taper. Man vet jo aldri med investeringer, så det er viktig å ikke investere mer enn man har råd til. Men jeg ser jo hvor ekstremt Bitcoin og andre kryptovaluta har steget i verdi det siste året, så hvorfor ikke kaste seg på det? Hvem vet, kanskje jeg tjener rått på det? Hehe! 

Shopping – Jeg har lyst til å bli mye mer obs på hva jeg kjøper. Altfor ofte kjøper jeg ting jeg egentlig ikke har lyst på, eller trenger. Men fordi de er så fine i butikken faller jeg for fristelsen. I året som kommer vil jeg være mye mer obs på at jeg kun kjøper ting jeg liker skikkelig godt, og som jeg vet at jeg kommer til å ha nytte av. 

Reise – I året som kommer har jeg virkelig lyst til å reise mye. Nå har jeg jo reist mye i året som var da, i og med at jeg var på Gran Canaria 2 ganger, i Helsinki, Dublin, København, Mallorca og London. Men i året som kommer har jeg lyst til å oppleve mye av Norge og ta en skikkelig road trip sammen med Per Fredrik. Jeg har også veldig lyst til å dra til blant annet Los Angeles. Det hadde virkelig vært litt av en opplevelse! 

 

Hva er dine nyttårsforsetter?

 

11 kommentarer
    1. Ser at det er et par frekke kommentarer om leppene dine i andre innlegg. Må bare si meg totalt uenig i dette og syns du ser ekstremt bra ut for tiden. Du gjorde det før også men jeg syns det er helt vanvittig at folk mener sånt tøys. Du er utrolig vakker og stråler mer enn noen gang. Syns også målene her var svært realistiske og ikke minst inspirerende. Tusen takk, elsker denne bloggen. ❤️

    2. hva heter fargen du har på veggen? driver å pusser opp å vil ha noe lignende. synes hvit er for kjedelig, men vil heller ikke ha for grått

    3. Apropos det med YouTubekanalen din. Istedenfor å ha en fast dag i uka, kan du ikke heller ha en dag i uka?

    4. Jeg har noen få nyttårsforsetter:
      1. Spare penger på BSU 🙂
      2. Komme meg i form etter fødselen i februar/mars (alt etter når babyen velger å komme)
      3. Godteri kun i helgene og sunt kosthold ellers
      4. Ta meg tid til me-time (ta et varmt bad, gå seg en tur eller bare slappe av med et blad på senga).
      Ha en fin dag 🙂

    5. Har sykt mange av de samme nyttårs forsetter som deg:)) Du er så inspirerende og har inspirert meg til å starte blogg. Hver dag stikker jeg innom bloggen din for se om du har lagt ut noe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg