En etterlengtet pause

Wow, i dag har jeg vært på tidenes mest spennende møte! Jeg kan dessverre ikke si noe som helst om det på en god stund, og jeg vet ikke om det i det hele tatt blir noe av. Men jeg krysser alle fingre og tær, og håper på at dette blir realitet. 

Møtet var i Oslo, så Per Fredrik og jeg tok turen sammen inn. Jeg jobbet jo til sent på natt i går med annonsevideoer som skulle sendes til annonsører, og da jeg la meg var jeg enda ikke ferdig, så jeg måtte stå opp grytidlig i dag for å bli ferdig. Så det ble ikke akkurat så mye søvn på meg i natt. Var så trøtt på vei hjem at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Haha!

Så når jeg kom hjem måtte jeg bare legge meg rett på sofaen for å slappe av litt. Den siste tiden har vært ekstremt hektisk med mye jobb og mye på den sosiale biten, så det har blitt veldig lite tid til avslapning. Juletiden er jo ment til litt kos oppi alt kaoset også, så i dag tok jeg meg en skikkelig kosepause, og fikk endelig sett på en film jeg kjøpte for en god stund.

Dette er en av mine favorittfilmer fra jeg var barn, og jeg syns den er så fin og koselig. Kanskje ikke så “voksen” akkurat, men samme det vel? Filmen er i alle fall; Barbie som Rapunzel. Husker jeg hadde så dilla på den når jeg var liten, og jeg fikk mamma til å kjøpe alle Barbie dukkene fra filmen til meg. Haha! 

Uansett, nå får jeg lage meg noe mat. For jeg har nesten ikke spise noe ordentlig mat i dag. Har jo bare hastet meg rundt overalt, og vafler på bensinstasjon er ikke akkurat noe særlig “mat”! 

9 kommentarer
    1. Hei Stina, jeg lurer på om du kan lage et innlegg der du kan vokse ut baby hår fort ut, du er så flink til å beskrive mye ting, håper du gjør det for meg. Elsker deg❤

    2. Blogger du på julaften? Hvis du pleier å gjøre det, synes jeg du skal ta deg en velfortjent fridag denne julaften, slik at du kan kose deg skikkelig dette året uten å måtte tenke på jobb❤️❤️

    3. Finner ikke innlegget der du har skrevet hvor du har kjøpt denne toppen. Hadde ikke penger, men nå har jeg fått lønning 😁 takk på forhånd 💜 hvor er den fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg