Jeg hadde ekstremt flaks!

I går var Per Fredrik og jeg på juletrefest hos Rebecca. Hun hadde invitert en god gjeng venner hjem til seg og kjæresten sin. Vi hadde på forhånd fått beskjed om at vi skulle ta med oss minst to pakker hver, sånn at vi kunne ha pakkelek.

Det er litt morsomt egentlig, for jeg har aldri lekt pakkelek før jeg møtte Per Fredrik, og nå er det plutselig helt vanlig. Så det er jo litt gøy! 

Det ble i alle fall et stort skred med masse pakker, og vi slo terning for å vinne. Man måtte enten få en sekser eller to like for å vinne pakker. Jeg har av en eller annen grunn ekstremt flaks i pakkeleken. Så jeg fikk en sekser nesten hver gang. Men ikke bare det, plutselig slo jeg to seksere samtidig. Så da ble det tre pakker på meg. Haha! 

Når alle pakkene var borte trakk vi lapper som sa at vi skulle enten ta en slurk alkohol, bytte gave med en annen eller så kunne alle stjele en pakke fra hverandre. Det ble mildt sagt kaotisk, men veldig gøy! 

Er så morsomt å dra på fest når verten har forberedt skikkelig med pakkelek og hele greia! Vi hadde det i alle fall veldig gøy! Selv om det var ganske seigt å stå opp 07 i dag tidlig for å jobbe. Hehe! 

9 kommentarer

Siste innlegg