Slik er soverommet er pyntet til jul!

I år har vi virkelig pyntet hele huset til jul, og soverommet var et av rommene vi virkelig pyntet opp. Her fikk jeg inspirasjon fra USA på girlanderen over sengen, og gamle landlige hus med juletreet.

Det er jo ikke så vanlig å ha et pyntet juletre på soverommet, men jeg syns det ble skikkelig fint! Det er jo lov å tenke litt utenfor boksen, og trosse de helt vanlige tingene, eller hva? 

Jeg får så utrolig julestemning av å våkne opp til å se et juletre hver eneste morgen. Det er så koselig det! Jeg har jo allerede hengt opp julestrømpen min som jeg kjøpte i Dublin. Syns den er helt nydelig! Den skal fylles opp med massevis av godteri på julaften for å si det sånn. Hehe!

I kveld skal vi på juletrefest hos Rebecca. Det blir så koselig! Men jeg er litt sent ute, så jeg får bare runde av her. Oppdaterer dere på snapchat utover kvelden! (stinablogg på snapchat) 

 

Har du pyntet til jul? 🎅🏻

64 kommentarer
    1. Så fint det ble 🙂 Det fotolyset gjør virkelig en god jobb med lyssettingen! Skulle jo ikke trodd at det var mørkt ute, så lyse og fine bildene er!

    2. Hvor har du kjøpt begge nøtteknekkerene!!!! Må få svar plz!!!💗 elsker nøtteknekkere så samler på de

    3. Hei. Jeg lurte på om du kunne ha et innlegg der du vise noen klær som Chloe har!
      Hadde vært gøy med noe litt annerledes hahha!❤

    4. Hi, sweet Stina! Wow, the bedroom looks lovely! Love the silver mask 😉 Forgive me the language, I can read Norwegian ok, but not really write or speak (I’m from Finland). Sorry! Small question for You: what’s Your favourite perfume? What kind of scents do You like? Do You have one favourite forever and always or do you wear different perfumes for different things (winter/summer, weekdays/party, etc.) Have a Wonderful Christmas!! Elsker bloggen din! 🙂

    5. Er det.. en demonmaske i sølv som ligger på nattbordet? Haha! Hvordan passer den inn i julesammenhengen? 😂
      Flott pyntet var det ellers, liker veldig godt åh, hva kaller man det.. dett du har hengende over sengen. Mei nå står det helt stille for meg, haha!

    6. Hei Stina❤️
      Jeg pleie også å ha juletre på rommet (plastikk)
      med min egen julepynt. Denne tradisjonen startet, da jeg var ca .8, fordi jeg vil henge opp den julepynten, jeg lagde hjemme. (I år blir tema sølv)
      Hanna Maria 14

    7. Heii!!
      Til ukens spørsmål; Kunne du hatt en meetuptour?❤️ Litt sånn som CKAL hadde i fjor?!❤️❤️❤️ Hadde vært såå koselig å møte deg!💛
      Klem!!

    8. Hvor er den pysjen du hadde på deg på snapchat for noen dager siden fra? Den søte du fikk. Kjempesøt<3

    9. Dette er kkke ett spørsmål, men kan du huske på den jule kalenderen!! Du glemmer det hele tiden og da er det jo ikke noe vits

    10. Hvordan er det du skal gjøre det med giveawayen?
      Sier du ifra på Snapchat at de har vunnet?
      Hvordan er det du kontakter dem?
      Elsker deg💕

    11. 2 spørsmål til ukens spørsmål: sparer du penger, eller bruker du alt?
      Hvilken bil har dere? Har dere to biler? Hvilken har Per Fredrik?

    12. Hvis du måtte velge mellom chloe og per Fredrik, hvem ville du valgt?
      Hva er det værste med per Fredrik?
      Hvis du hadde blitt gravid nå, ville du tatt abort?
      Hvor mange barn vil dere ha?
      Hva skal i så fall barna deres hete?
      Vil du helst ha jentebarn eller guttebarn?

    13. Til ukens spørsmål: hvor har du blitt av på YT? Og kan du ha ny room tour på kontor/sminke rom og klesrommet…?🤔 PS: elsker deg, su er som store søstera mi❤️❤️😘

    14. Hei Stina. Jeg bare lurer på vilke norske blogger du leser også lurer jeg på hvilket merke på tlf du liker best. Jeg lurer også på en siste ting, hva spiser dere til julaften ??

    15. Ukens spørsmål:
      Hva tenker du om at du ikke ble nominert til Vixen? Hva vil du gjøre bedre/annerledes med bloggen din i 2018? Hva tenker du om bloggomtoppbloggere? Og hva sier du om det de har skrevet om deg i det siste?
      Hva er din favorittbok? Ser du på serier som f.eks Helene sjekker inn? Hvilke interesser har du som ikke omfatter skjønnhet eller overfladiske ting?

    16. hei! til ukens spm; onanerer du? isåfall, hvor ofte? // elsker deg!❤️❤️ fra en stor fan!!

    17. Når du får barn, ville du ha vist ansiktet dems på nett/bloggen? Ser at mange kjente mennesker ikke gjør det, så jeg lurer på om du ville gjort det?

    18. Spørsmål til ukens spørsmål:
      Hvordan stenger chat funksjonen for de som føler deg Snapchat? Altså hvor på innstillinger går du inn for å hindre andre i å kontakte deg? Jeg har også en bloggsnap, og ønsker å ha den i en enveis kommunikasjon, hvor jeg kommuniserer via mystory. Hadde vært til stor hjelp om du kunne fortalt om det! Finner ingen sider eller filmer på YT som beskriver hvordan det gjøres.
      Takk!

    19. Hei! Til ukens spørsmål:
      Viss du fikk tilbudet om å være med på Bloggerne hva hadde du svart?
      Har du noen navn du har lyst til å kalle barna dine? Isåfall hvilke?
      Hvilken modell av iPhone har du? 7, 8 eller X?
      Digger deg og bloggen din💖 Så mye inspo💖💖

    20. Alltid når du tar et bilde gjør du sånn at du alltid viser kløft eller rumpe, hvorfor gjør du det, det er jævli uintrisangt å se på deg på snap når du bare viser kløft å rumpe. Uintrisange jævel

    21. OMG så fint det ble!! Du har gikk meg så mye inspirasjon! ❤❤
      Og et spm:
      Er det mye stress med å holde en blogg?❤💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg