Slik ble årets julekort!

En tradisjon vi startet med i fjor var å lage julekort. Et bilde av hele familien samlet foran juletreet i morsomme julegensere. Det er en tradisjon jeg håper vi kan fortsette med til vi blir skikkelig gamle, og gjett om det blir koselig å se på alle bildene når vi blir eldre.

Det er allerede super rart og koselig å se hvor mye Chloe har vokst det siste året. Så det kommer jo til å bli gøy å følge med på den dagen vi får barn også. 

Vi gjør også om bildet til et julekort, som vi sender til alle i familien våres. I år er vi ute i litt seneste laget, så det er ikke sikkert vi rekker å sende julekortene så de når frem til alle i familien til jul. Men da får de det i alle fall i romjula. Både å få og sende julekort er jo en så koselig tradisjon, som jeg gleder meg til å fortsette videre med i familien!

Her er forresten fjor årets julekort. Utrolig hvor mye vi har forandret oss på bare et år. Spesielt Chloe!

Lager du julekort? 🎅🏻🎄

18 kommentarer
    1. så utrolig nydelige dere er!❤️ jeg er sååå glad for at du åpnet kommentarfeltet igjen. savnet å kommentere😔❤️ love you!!

    2. Så fine julekort vi lager julekort hvert år og sender til familien da er det meg og søsknene mine og mamma og pappa det er koselig💞Elsker bloggen din💜

    3. Jeg ser at du og Chloe har forandret dere veldig. Ikke så mye Per Fredrik. Men jeg bare lurte på om Per Fredrik noen gang smiler på bilder? Det er ikke frekt ment, men jeg la bare merke til at han ikke smilte på noen av bildene. Vær så snill å ikke ta dette som er frekk kommentar for det er virkelig ikke ment som en. Dere er nyderlige sammen og dere må ikke på noen måte tvile på det. Love you so so much😘😍🎄🐶

    4. Jeg begynte å sende julekort i 2011 da jeg flytta hjemmefra, også har jeg bare fortsatt 😀 syns det er koselig å sende og å få 🙂
      Ha en fin kveld videre 🙂

    5. Så koselig!❤️❤️ Det er viktig med sånne tradisjoner!!! Jeg har et spørsmål til ukens spørsmål: Har du hørt om bloggen: Bloggomtoppbloggere? I så fall, hva syns du om den og det den skriver om deg?

    6. Jeg lager julekort! Chloe har blitt så stor!😍💕 Elsker deg Stina❤️ Keep up the good work😘💕

    7. Du vet at det er ikke tradisjon før man har gjort det tre ganger på rad? altså det var ikke en tradisjon ifjor..
      men det du har begynt på skal bli en tradisjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg