Er folk utro på julebord?

inneholder reklame

I går hadde Per Fredrik og jeg date night, og det var så koselig! Vi Geir Skeie sin restaurant her i Sandefjord. Der har de så utrolig god gourmet mat! Jeg trodde de kun hadde åpent på sommeren, men der tok jeg heldigvis feil. De var åpne for vintersesongen, og enda godt var det! 

Kjole HER  (fra gina tricot) 

Vi spiste en utrolig god 3 retters fiskemeny, og til og med jeg som ikke er noe særlig glad i fisk elsker fisken derfra. De bare lager den på en måte som fisken faktisk blir god. Jeg haaaaater vanligvis hvit fisk, men når det er gourmet er saken en helt annen! Samme med vanlig rød fisk også egentlig. Haha!

En ting jeg merker så utrolig godt nå som vi er i desember, er at veldig mange er på julebord. Som regel er det bare noen få par ute og spiser, og resten er julebord. Man hører jo mange vitser om at folk blir dritings og er utro mot ektefeller i på julebordet.

Håper virkelig det er vitser for å si det sånn. For herregud så fælt å kunne gjøre det mot den man er gift med. Men det er kanskje sånn voksne folk gjør på julebord? Ikke vet jeg! Eneste jeg vet er at jeg syns det er heeelt fucked up å gjøre noe sånt. 

Uansett, det ble litt mørkt tema. Så det sporer vi vekk fra! Kvelden i går ble skikkelig koselig, og jeg er så glad for at jeg har en så snill kjæreste som tar meg med ut på date og spanderer. Der er jeg så heldig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg