Haters, Tjene penger på YouTube +++ Ukens spørsmål #189

inneholder reklame

Hvor mange abonnenter må man ha på Youtube for å tjene penger?
– Man tjener ikke noe på selve abonnentene. Det handler kun om hvor mange visninger man får på videoene sine, og om man har noen samarbeidspartnere. Eneste grunnen til å ha mange abonnenter er egentlig bare sånn at flere ser når du legger ut en ny video, og da er det større sannsynlighet for at videoene blir sett flere ganger.

Har du noen tips til hvordan man kan bli komfortabel med å trene på treningssenter, og bruke apparater uten å føle at alle stirrer?
– Oi, den er vanskelig! Nå vet ikke jeg hvorfor du føler deg ukomfortabel. Men selv husker jeg at i starten da jeg begynte å trene, syntes jeg det var litt merkelig å frivekt avdelingen. Det er jo nesten aldri jenter der, så jeg følte meg jo litt teit. Men jeg klarte å kjempe igjennom det, og etterhvert gikk det bedre.

Det er jo typisk at det alltid er en del litt creepy gamle menn som stirrer når man trener, og som regel sender jeg de bare et sykt stygt blikk så de skal skjønne at det faktisk ikke er ok at de står og stirrer. Ellers enn det kan det jo være en idé å trene sammen med en venninne de første gangene, til du føler deg komfortabel? Trening skal jo være gøy, så det er viktig at du føler deg komfortabel på treningssenteret.

Hvordan får du så fin og gyllen hudfarge?
– Takk som syns jeg har det! Jeg bruker selvbruning, da jeg syns det er lettest og best. Tidligere brukte jeg DENNE fra St. Tropez, men for en måned siden fant jeg en ny selvbruning som jeg har falt helt for, da Therese Lindgren anbefalte den. Den holder som regel akkurat en uke, gir en gyllen og fin farge, som er veldig jevn.

Selvbruningen er en mousse så det er veldig enkel å påføre, og man trenger kun å ha den på i 1-3 timer avhengig av hvor brun man vil bli. Det sykeste er at den er vanvittig billig. En vanlig flaske i samme størrelse fra andre merker koster vanligvis 400-500,- kr. Mens denne kun koster 105,- kr for en flaske. Så det er ganske sykt hvor billig den er! Selvbruningen er fra Cocoa Brown, og du finner den HER.

 

vilken highlighter bruker du? Syns alltid sminken din får det ekstra “poppet” av den!
– Den jeg bruker er seriøst helt amazing. Den gir sykt mye pigment uten at den blir glitrete, om dere skjønner? Jeg bruker den både til neseryggen for å lage illusjon om smalere nese, øverst på kinnbena, rett under enden av brynene og innerst i øyekroken for å gi det ekstra til sminken. Det gjør virkelig stor forskjell! Jeg bruker DENNE highligheten fra the Balm.

 

Tror du at du noengang kommer til å åpne kommentarfeltet på bloggen igjen?
– Jeg vet faktisk ikke. Jeg savner veldig å kunne snakke med dere, og få input fra dere. Men jeg savner virkelig ikke alle nett-trollene som fikk lov til å gå fritt frem her på bloggen og kommentere i vei. Det er jo faktisk virkelig ikke ok slik de holdt på. Så nei, jeg vet ikke. Kanskje jeg åpner det igjen. Men det får vi bare se ann!

 

Følg meg på snapchat “stinablogg”, for å se enda mer av hverdagen min! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg