Slik ble walk in closet mitt!

Herregud for en ryddedag jeg hadde i går! Jeg gikk igjennom hele walk in closet mitt. Jeg dro ut alt sammen, og gikk igjennom hvert eneste plagg for å se om jeg ville beholde eller gi det vekk. 9 timer og 15 stappfulle søppelsekker senere, hadde jeg fjernet 1/4 av klesskapet mitt, og alt var organisert perfekt inn igjen.

Nå føler jeg at det nesten ikke er noen klesplagg der inne, så jeg får litt hetta. Men forhåpentligvis blir jeg fort vandt med det. Noe som er ekstremt deilig, er at jeg har full oversikt over alt sammen og nå er det kun de tingene jeg faktisk liker godt som er igjen. 

 

I de fleste skuffene har jeg kategorisert klærne, sånn at jeg kunne fordele de i plastikkbokser og gjøre det lettere å holde ryddig. Treningsskuffen min er en ny drøm for å si det sånn. Tidligere var den overfylt med alle mulige fine og slitne treningsklær, og den klarte aldri å holde seg ryddig og brettet. Nå derimot, er det kun de klærne jeg faktisk jeg syns er skikkelig fine og som sitter bra som er igjen, og nå er det mye lettere å holde det ryddig! 

Det blir sykt spennende å se hvor ryddig jeg klarer å holde det fremover. Nå er det jo helt plettfritt, men det er det som regel hver gang jeg har ryddet. Om to dager derimot.. Da får vi se om det er like kaotisk som det pleier å bli, eller ikke. Hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg