5 Favoritt skjønnhets-produkter!

reklame

I dag vil jeg vise dere noen av mine favoritt beauty produkter. Dette er produkter jeg er helt avhengig av, og som jeg har brukt fast veldig lenge! Dette er produkter du gjerne kan unne deg selv, eller til en venninne i julegave. 

Cocoa Brown selvbruning

– Denne selvbruningen er jeg seriøst in-love-with. Altså. Den gjør at huden min blir skikkelig gyllen og fin! Den setter seg utrolig bra, og blir hverken oransj eller flekkete som ofte andre selvbruninger blir. Den holder veldig lenge, og for meg holder det å påføre den en gang i uka. Det som er genialt med den er at man trenger bare å ha den på i 1-3 timer, avhengig av brun man ønsker å bli. Det er jo helt fantastisk!

Husker før da jeg brukte en selvbruning som måtte være på i 8 timer før jeg kunne dusje den vekk. Det var virkelig noe herk! Da måtte jeg gå rundt klissete og superbrun hele dagen! Vel, det slipper jeg her! Selv pleier jeg bare å påføre den i 18-19 tiden også dusjer jeg den av før jeg legger meg. Denne selvbruningen er også ekstremt mye billigere enn mange andre på markedet, og den kom best ut i test da Therese Lindgren testet en stor rekke selvbrunene. 

Selvbruningen finner du HER.

The Balm highlighter

– Denne highlighteren er ekstremt populær, og det forstår jeg godt! Den er sagt til å være markedes mest pigmenterte highlighter, så denne får virkelig kinnbena dine til å poppe! Selv har jeg brukt den i flere år, og jeg elsker den! Selv om den gir mye sparkle til kinnbena, gjør den så det ser naturlig og fint ut, og ikke overkill. Denne er rett og slett helt perfekt! 

Highlighteren finner du HER.

NYX concealer green 

– Dette er et vidunderprodukt som jeg bruker hver eneste dag, og har gjort helt siden første gang jeg fant produktet for noen år tilbake. Om du har mye kviser eller rødheter rundt i ansiktet er dette virkelig produktet for deg. Selv slet jeg mye med kviser før, og har enda noen små her og der. I tillegg blir jeg ofte rød rundt nederst på nesen. For å jevne ut rødfarge trenger man den motsatte fargen på fargekartet, som da er grønn. Tar man grønt over rødt blir det jevnet ut. Derfor påfører jeg alltid denne concealeren på alle steder i ansiktet som jeg er rød, før jeg tar på foundation. Det er ekstremt hvor godt den dekker over de røde stedene. Plutselig syns ikke kvisene lengre!

Concealeren finner du HER

Isadora twist-up matt lips

– Denne leppestiften har jeg brukt i et par år nå, og den har bare blitt en større og større favoritt. Den føles og ser veldig naturlig ut. Selv om den er matt, blir den ikke så matt at leppene blir flate eller tørre. Neida, tvert imot! Denne fukter leppene skikkelig, og gir de det lille ekstra. Den finnes i flere forskjellige farger, og jeg skifter mellom den jeg har på, på bildene og en som har litt mer pigmenter. Alt ettersom hva jeg ønsker den dagen.

Leppestiften finner du HER

Rituals body lotion

– Nå som det er vinter blir jeg så tørr i huden, at når jeg legger med ned på senga om kvelden, kjenner jeg bare at det svir i huden fordi huden min er så tørr at den sprekker opp. Ikke digg! Derfor bruker jeg rituals sin body lotion hver eneste kveld, og jeg har virkelig merket at det har hjulpet mye! Forskjellen på denne body lotion og andre typiske lotions, er at denne trekker seg faktisk godt ned i huden og gir den ordentlig fuktighet, og ikke bare legger seg som et fett lag utenpå. 

Body lotion finner du HER

 

🎁🎄🎅🏻

Så det var noen av mine favoritt produkter. Jeg har jo anbefalt de på bloggen en rekke ganger før, og det er virkelig ikke uten grunn. Håper dere syns produktene er interessante, og kanskje fant en julegave til en venninne eller deg selv! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg