Hatkommentarer, BH triks, Jobbe som kokk? ++ Ukens spørsmål #188

inneholder reklame

Om du ikke var blogger, kunne du tenke deg å jobbe videre som kokk da?
– Nei, det tror jeg ikke. Jeg er glad i å lage mat, men jeg likte ikke å jobbe som kokk. Det var virkelig ikke et yrke for meg. Å være servitør derimot, det syns jeg at var veldig morsomt! Men jeg vet ikke om det er noe jeg ville gjort heller.

Hvorfor har du ikke åpen snap, sånn at alle kan sende deg snapper?
– Jeg hadde det for lenge siden, men det resulterte i at jeg fikk så ekstremt mange snapper med alt mulig rart, som egentlig ikke var ment til kun meg. Jeg hadde jo snapchat åpent for å kommunisere med dere, ikke for at noen skulle sende meg bilde av kaffen sin eller en selfie med “kjeder meg” 1175910 ganger om dagen. Så derfor stengte jeg snapchat, så kun venner kan sende meg snapper. Nå derimot åpner jeg snapchat en gang iblant sånn at dere kan sende meg snapper til ukens spørsmål og andre ting. 

 

Er du ferdig med å pynte til jul?
– Nesten! Vi er så og si helt ferdige, det er bare litt småpirk her og der som mangler. Ellers enn det er vi helt ferdige. Det var så koselig å komme hjem fra Dublin 1. desember til ferdig pyntet julehus!

Kjole – Gina Tricot, HER 30% Rabatt NÅ!

 

Hva liker du best ved julen?
– Oi, vanskelig spørsmål! Jeg er veldig glad i at det er så mye lys overalt. Det lyser virkelig opp en tid som er mørkest i året. Jeg er også veldig glad i selve julefølelsen, det er liksom bare en måned i året der alt stopper opp litt, og vi koser oss ekstra mye og er ekstra hyggelige med hverandre. 

 

Hvilken bh bruker du til topper der du har bare skuldre? Du får alltid skikkelig kløft i de!
– Hehe, jeg bruker stick-on BH som du finner HER hos Cubus. De er seriøst helt geniale da man bare klistrer de rett på puppene og de sitter på som et skudd og gir deg kløft i stroppløse kjoler / topper. Perfekt om du skal ha en kjole med bar rygg, da disse kun syns foran. 

Hva syns du om livet ditt?
– Jeg er ekstremt fornøyd. Hadde jeg sagt til 20 år gamle meg selv at jeg kom til å ha en fantastisk kjæreste som jeg hadde hus og hund med, og at bloggen går så fantastisk som den går, og at vi reiser så mye som vi gjør, hadde jeg aldri trodd på meg selv. Jeg har mye mer enn hva jeg noensinne har drømt om, så jeg kan virkelig ikke klage!

Har du kontakt med de du bodde med i kollektivet med?
– Nei. Jeg flyttet jo inn til de ekstremt spontant fordi jeg hadde bare to dager på å finne et nytt sted å bo. Derfor måtte jeg bare ta det første jeg fant som var ledig, og endte opp med å bo sammen tre andre jenter som var veldig annerledes enn meg. Alle var veldig snille og hyggelige, men vi var helt forskjellige så vi fant aldri helt den tonen. I tillegg har vi jo flyttet overalt bort fra hverandre i landet. 

Hvor mange jobber har du hatt?
– Oi, det har jeg ikke telling på! Jeg fikk min første jobb som 15 åring, og siden den gang har jeg alltid hatt en eller annen jobb. Men jeg kan jo telle litt! Jeg har jobbet som tlf selger 3 forskjellige steder, jobbet i ferskvaredisken på Spar, i klesbutikken WOW, i kassa på Kiwi, som kokk på Strand restaurant og La Vida Tapas, servitør på Glass restaurant, pleiehjelper på gamlehjem, YouTuber hos Nordic Screens, så hos United Screens som jeg er hos nå og blogger hos Nettavisen / Side2.

Så det blir totalt 13 forskjellige jobber, så man kan trygt si at jeg har fått testet ut jobblivet en god del! Å være blogger / youtuber er uten tvil mine favorittjobber!

Genser HER

 

Hvordan takler du hate?
– Vel, det er veldig opp og ned. Ofte klarer jeg å takle det helt fint, men det hender jeg får perioder der jeg bryr meg litt for mye om hva anonyme troll sier, og da ødelegger det veldig for meg. Å stenge kommentarfeltet her på bloggen var en av tingene jeg gjorde da jeg begynte å ta de stygge kommentarene for mye til meg. Det er jo der de aller fleste stygge kommentarene kommer, siden folk kan være anonyme. Det er sjelden jeg får noen stygge kommentarer på plattformer der folk faktisk må vise hvem de er.

Genser – Gina Tricot, HER

 

Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra første gang?
– 18 år. Ganske ungt, i og med at de fleste på min alder (jeg er 24) enda ikke har flyttet helt hjemmefra enda. Hehe! Men for meg føltes det bare riktig. 

 

🎅🏻🎁

Hver dag frem til 24. desember kommer jeg til å ha give away på Snapchat (stinablogg).
Jeg kommer til å gi bort massevis av sminke og hudpleieprodukter! Følg meg for å kunne delta! 🎅🏻🎁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg