Nye innkjøp!

reklame

I dag er det endelig CYBER MONDAY! Det betyr massevis av ville salg på nettet! I dag har Gina Tricot 20% rabatt på ALT unntatt jeans, og jeg skal vise dere noen av mine favoritter til festsesongen som jeg kjøpte for et par dager siden.

Her blir det både kjoler og topper, til både julebord, byturer med venninner, datenights med kjæresten, julaften og nyttårsaften. Rett og slett en god blanding av alle festklær du trenger fremover, MED 20% RABATT!

Denne toppen er virkelig helt nydelig! Den fremhever alle de kvinnelige formene på en veldig fin måte. Siden det er en topp er det litt lavere terskel på å bruke den, så denne kan du bruke til alt fra julebord til date med kjæresten!

Toppen finner du HER
20% rabatt KUN I DAG. 

Denne kjolen får jeg skikkelig Kim Kardashian vibber av. Hun bruke en lignende mesh kjole for en stund siden, og etter det har mesh blitt skikkelig in! Selv elsker jeg kjolen, og siden den ikke er overpyntet kan den brukes til mange anledninger. Tipper jeg kommer til å bruke den etter julesesongen også. Hehe!

Kjolen finner du HER
20% rabatt KUN I DAG. 

Denne kjolen er skikkelig party! Perfekt for både nyttårsaften og andre festlige anledninger. Den er stretchy i stoffet, så den sitter perfekt inntil kroppen.

Kjolen finner du HER
20% rabatt KUN I DAG. 

Denne kjolen har jeg rukket å vise dere litt allerede, og jeg må bare si som jeg har sag tidligere; jeg føler meg som en gudinne i den! Den er så glamorøs og nydelig, og jeg tror dette blir kjolen jeg skal bruke på julaften! PS; den har sånn strikk bak på rumpa, så man får ekstra fin rumpe i den. Hehe!

Kjolen finner du HER 
20% rabatt KUN I DAG. 

Denne toppen er i nydelig fløyel og den er bare så lekker! Perfekt å bruke sammen med et skjørt eller en mørk jeans / skinnbukse. 

Toppen finner du HER
20% rabatt KUN I DAG.
  

🎅🏻🎁🎄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg