12’000 i shopping, Tannlege nedtur, Julepynt ++ Uken som gikk!

Ukens innkjøp
– Altså.. Den uken her har jeg shoppet som en galing.. På mandag handlet jeg for 12’000,- kr hos Gucci, og på onsdag handlet vi julepynt for mange tusen. Også har jeg handlet en god del klær som jeg har vist frem her og på snapchat. Så det er helt umulig å vise alt sammen!

Mye av det kommer jeg til å vise dere i morgen både på snapchat (stinablogg) og her på bloggen, da det er cyber monday og mange crazy gode tilbud! Så følg med! Men det beste kjøpet er uten tvil vesken min fra Gucci. Jeg har ønsket meg den i månedsvis og endelig er den min!

Veske – Gucci, HER

Genser HER

 

Ukens høydepunkt
– På mandag var Per Fredrik og jeg i Oslo og feiret at jeg hadde klart 150 dager i strekk med å blogge 3x hver eneste dag. Vi hadde en veldig koselig feiring hvor vi dro på julemarked og spiste veldig god mat. Også kjøpte jeg veske hos Gucci, og det var virkelig stas!

Ukens tanke
– Denne uken har virkelig jul vært i mine tanker. Per Fredrik og jeg handlet inn nesten alt vi trenger av julepynt på onsdag, og startet å pynte allerede da. Så langt har vi pyntet juletreet, på kjøkkenet, nesten alt ute og litt rundt i huset. Det er fortsatt en del som gjenstår, så vi er ikke helt ferdige enda.

Men vi har virkelig kommet langt! I år skal julen bli amazing, og så langt er det så koselig å ha pyntet opp rundt i huset. Jeg hører på julemusikk hele tiden, og koser meg skikkelig med det! Jeg har jo hatt en del ganske kjipe juletider av diverse grunner, så det er skikkelig gøy å endelig ha en skikkelig fin juletid! 

Julegenser – Gina Tricot, HER

Ukens koselige
– På tirsdag bakte Per Fredrik og jeg pepperkaker på kvelden. Det var så koselig! Vi stod i timesvis og lagde i alle mulige former og pyntet de mens vi hørte på julemusikk. Slike kvelder er gull! 

Ukens nedtur
– På torsdag var jeg hos tannlegen og fikset på to av tennene mine. Vi holder på å fikse en god del av tennene i munnen min nå, og denne gangen tok vi to av de. Det er sykt deilig at det endelig blir fikset opp i! Men herregud så vondt det var på torsdag og fredag. Jeg kunne ikke tygge i det hele tatt, og jeg måtte spise smertestillende for å holde den verste smerten unna. Skal tilbake til tannlegen igjen i morgen, og krysser fingrene for at det blir mindre vondt i etterkant denne gangen. 

 

Ukens sang
– Det kommer kanskje ikke som noe sjokk at dette blir en julesang? Denne sangen har “Let it snow” – Frank Sinatra blitt spilt sikkert 150 ganger her i hjemmet. Det er en så utrolig fin og klassisk sang, som bare er så jul som det kan bli! Det er litt morsomt, men før i tiden hørte jeg aldri på klassisk musikk. Men venninnen min Nora fikk meg helt hekta på blant annet Frank Sinatra, og når det kommer til jul har han den beste sangen!

Kjolen finner du HER

Ukens fokus
– Jul og tilbud! Jeg har tatt julen inn med alt den har og jeg bare elsker det! Her og spesielt på Snapchat har det blitt mye black week og friday tilbud som jeg har tipset dere om, så det har vært et stort fokus. Det er jo en jungel av tilbud der ute, og jeg elsker å tipse dere om mine favoritt! Som jeg skrev rett over, følg med på snapchat og på bloggen i morgen, for da kommer jeg til å vise dere mye amazing!

 

Håper dere har hatt en nydelig uke! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg