Slik ble juletreet våres!

inneholder reklame

I går handlet Per Fredrik og jeg inn all julepynten og pyntet hele huset! Vi pyntet til og med juletreet! Hehe, nå tror dere sikkert at vi er helt gale som er så tidlig ute! Men altså. Julen er en gang i året, og den varer så altfor kort om man begynner å pynte først den 20 desember.

Derfor starter vi nå, sånn at vi kan virkelig nyte juletiden! Det blir jo mer enn nok mas og kjas med gavehandling og alle fester man må på, så da er det best å starte tidlig. 

Uansett, i år gikk vi for skikkelig juletema på juletreet. Jeg hadde på forhånd planlagt akkurat hvordan jeg ville at treet skulle se ut, og det ble enda finere enn jeg så for meg! Vi gikk for et plastikktre på 210 cm med massevis av hvit og sølvkuler, og noen små fugler for å følge skogtemaet.

Under treet la vi et par saueskinn, så det blir enda meg skogtema. Og på toppen av det hele ble det både nisse og rådyr ved siden av treet. Selv er vi ekstremt fornøyde med treet, og jeg tror faktisk aldri at jeg har sett et så fint tre! Nå blir det litt selvskryt her. Men det må da være lov en gang iblant, hehe! 

Jeg var ute og handlet med Rebecca tidligere i dag, og fant blant annet denne sykt søte julegenseren på Gina Tricot. Sånne gensere som dette aka “ugly christmas sweaters” har blitt så in de siste årene! Og jeg skjønner virkelig hvorfor! De er perfekte å ha på seg både på julekort, venninnekvelder hvor man lager pepperkaker sammen eller bare når du er hjemme og vil virkelig føle julestemning!

Denne genseren passet i alle fall helt perfekt inn i skogstemaet våres, så den kommer jeg til å bruke mye i år! Ps; den klør forresten ikke. Har prøvd en del sånne gensere, og ofte klør de, men det gjør ikke denne! 

Du finner genseren HER
Finnes også i grønn, grå, rød.

🎅🏻🎄🎁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg