24 Julefilmer du kan se i desember!

Hei hei dere!

Nå nærmer julen seg med stormskritt, og jeg er allerede i skikkelig julestemning! I fjor så Per Fredrik og jeg på en ny julefilm hver eneste dag i hele desember, og det var så koselig! I år har vi tenkt til å gjøre det samme, og jeg har allerede skrevet opp en lang liste over filmer jeg har lyst til å se! 

Siden dette er en så koselig ting å gjøre, som virkelig gir deg julestemning, skal jeg dele 24 film forslag med dere! Her er det en god blanding av mine personlige favoritter. Mikkes jul og Barbie nøtteknekkeren var filmer jeg elsket da jeg var liten, og som jeg av tradisjon må se enda!

Bad santa og A bad moms christmas er litt mer voksen humor med mye drikking, banning og andre morsomheter. Så her er det en god blanding av filmer for alle aldre, så her finner du garantert noen filmer som gir deg skikkelig julestemning!

Håper dere fant noen julefilmer dere vil se! 🎅🏻🎁🎄

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg