10 Ting jeg aldri kommer til å gjøre

Vi har alle mange ting vi vil gjøre her i livet. Mange av oss har til og med skrevet ned hele bucket listen sin, og er spente for å krysse av punktene. Men, har du noensinne skrevet en anti-bucket list? Her er min! 

Hoppe i fallskjerm – Altså, jeg blir livredd bare av å sitte i karuseller. Da kan dere jo tenke dere hvordan det skulle gått om jeg skulle hoppet i en fallskjerm! Nei fy, det hadde jeg aldri turt! I tillegg er det jo en stor risiko med å hoppe i fallskjerm, og den sjansen tar ikke jeg.

Slutte å skrive – Jeg elsker å skrive! Enten om det kommer til å bli på en blogg, i et magasin eller en bok i fremtiden er fortsatt usikkert. Men en ting er sikkert, jeg har altfor mye på hjertet til å slutte og skrive!

Bruke ekte pels – Altså, jeg ser virkelig ikke poenget med å bruke ekte pels. Selv har jeg en fake pelsvest, som ser helt ekte ut. Men den kommer ikke fra et stakkars dyr som har blitt torturert. I tillegg har jeg også en strutsejakke som er faux fjær, altså ikke ekte fjær. Poenget mitt er; jeg skjønner ikke hvorfor enkelte velger ekte pels når det finnes så mange gode alternativer. Nei, den slags tortur av dyr er kvalmt!


Sove i telt på festival – Jeg har alltid fått høre fra venninner som har vært på festivaler, at det er sååå gøy på festivaler og at man må sove der. Selv ville jeg aldri gjort dette. Det å sove i telt i seg selv er stress nok, men på en festival hvor alt er møkkete og man ikke får dusjet ordentlig på flere dager. hvor alle kan komme inn i teltet, og ting kan bli stjålet blir for mye for meg. Jeg hadde blitt så stressa og ukomfortabel om det var jeg som skulle sovet i telt blant så mange mennesker. Nei uff, skal jeg på konsert sjekker jeg heller inn på et fint hotell. 

Spist hund, katt, kanin eller andre kjæledyr. – For meg blir det rett og slett for sjukt å spise dyr man har som kjæledyr. Jeg vet de spiser hunder i Kina under den grusomme festivalen dems, men for meg blir det helt f****d up.

Prøve narkotika – Jeg har aldri prøvd noen form for narkotika, og har virkelig ingen planer om å noensinne teste det ut. Helt fra jeg var liten har jeg lært om hvor farlig det kan være å bruke det, i tillegg til at jeg selv har sett hvor ille det kan gå for mange som bruker det, så da holder jeg meg 10 mil unna. 

Flytte til Nord Norge – Ok, jeg er verdens største frysepinne så for meg hadde det blitt altfor kaldt oppe i Nord Norge. Selv om det skal sies at jeg har hørt det er ekstremt fint der oppe da. Men nei, altfor kaldt!

Flytte inn i kollektiv igjen – NEI TAKK! Å bo i kollektiv med 3 andre jenter på et 9 kvm rom i 7 måneder holdt for livet for å si det sånn. Jeg tror nok heller aldri at jeg hadde klart å flytte inn i en leilighet på 37 kvm heller, i alle fall ikke nå som jeg har et hus på over 200 kvm! Jeg kjenner jeg får klaustrofobi bare tanken på å ha så lite plass for å bo på. Men da igjen, er jeg veldig glad for at jeg har gjort det, for da setter jeg ekstra stor pris på å ha det huset jeg har nå.

La meg bli tråkket på – Når man er ung er det virkelig ikke alltid at man tørr å si ifra når noen tråkker på en, personlig har jeg altfor ofte havnet i situasjoner der jeg har blitt behandlet dårlig / urettferdig og ikke turt å si ifra. Den tid er over for å sirrre sånn. 

Ha en A4 jobb – Jeg er nok et altfor rastløst, kreativt og selvstendig menneske til å noensinne klare å ha en “vanlig” jobb. Spesielt en jobb der man har en sjef som bestemmer alt man skal gjøre. Nei, det har jeg hatt nok av tidligere, og det håper jeg at jeg slipper så lenge jeg lever. Jeg elsker å ha en så fri jobb som jeg har nå, og kommer til å jobbe hardt hele livet for at det alltid skal være like fritt.

 

Det er også en hel haug andre ting jeg aldri vil gjøre som; å være utro, skade noen, osv. Men det tar jeg som en selvfølge at de fleste skjønner, så det tok jeg ikke med. Hehe!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg