Han spilte med de foran 70’000 mennesker

Nå sitter vi backstage på metal konsert! Dagen i dag har bare sust unna, så la meg starte fra begynnelsen. Vi startet dagen i dag med å hente bilen min på verkstedet.

Jeg har kun hatt bil i 0,5 år, så jeg aner jo ingenting om det. Haha. Fikk litt av et sjokk da jeg så hvor mye det kostet for vanlig fiks og service. Bil er dyrt ass! Enda godt man er blogger. Haha, Neida.

Så fort jeg fikk hentet bilen min gikk turen rett videre til Larvik for å sette av Chloe hos barnevakt. Deretter ble det rett til Oslo for møte med United Screens. Det er YouTube nettverket både Per Fredrik og jeg er i. Så vi tok en utrolig koselig middag sammen!

Etter middagen bar det rett videre til Vulkan Arena for å møte Dragon Force. Det er et band som Per Fredrik spilte med i fjor på et par konserter. Dere husker kanskje vloggen jeg lagde fra Tyskland i fjor? Der spilte Per Fredik på Wacken med de forran 80?000 mennesker. Ganske syk opplevelse! Fikk sett han fra scenen og det var så gøy!

Nå som de er i Norge ble vi invitert av de til å komme hit for å møte de. Det er jo tredje gangen de inviterer Per Fredrik, så det var gøy at vi endelig kunne!

Så nå er vi med hele gjengen backstage og har det veldig gøy! De spiller snart på scenen så da blir det gøy å se de spille igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg