Slik ser jeg ut i dag!

Inneholder rekame

I dag var jeg skikkelig inspirert av høstmoten da jeg skulle kle på meg. Jeg elsker å ha på meg skjørt, men det er jo så kaldt nå! Løsningen; supertykk strømpebukse fra H&M med fleece på innsiden. Varmer som bare det! Jeg syns jo at det ofte kan bli vanskelig å kle meg varmt og fint når det er høst / vinter, men dette løser jo problemet! 

I dag gikk jeg for de nye bootsene mine, og herregud folkens; hvor kule er ikke de? Jeg elsker slangeskinnsmønsteret på de, og det ga antrekket en litt mer røff look. Love it! Jakken er den tredje i samme kolleksjon som jeg har nå. Haha!

Jeg har den både i lys grå og i mørk rosa, og det er ikke uten grunn at jeg har så mange av de. De er jo virkelig nydelige! I tillegg er de i suede og er litt løse, samtidig som de sitter fint, så de er skikkelig behagelige!

GenserHER  ⎮  Skjørt – Gina Tricot, HER  ⎮ Sko HER

   Jakke HER  Veske – Gina Tricot, HER

 

Nå har jeg nettopp laget masse bolledeig og deig til pizzasnurrer. Det så dere jo kanskje på snapchat? (@stinablogg) Melder om skikkelig julestemning. Tihi!

Jeg elsker å lage masse mat som jeg kan fryse ned, og enkelt spise i hverdagen så jeg slipper å bruke masse tid på å lage mat. Veldig enkelt og greit! I dag skal jeg lage sykt mange pizzasnurrer. Så jeg har litt av en jobb foran meg! Men først skal jeg ut og lunsje litt med Per Fredrik mens deigene hever seg. 

🍃🍁🍂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg