5 Ting du ikke visste om meg!

inneholder reklame

⭐️ Visualiserende – Jeg er veldig glad i å ha ting visualisert. Jeg tipset jo dere for en stund siden om hvordan jeg organiserer alt jeg er nødt til å gjøre. Da skrev jeg opp alt jeg måtte gjøre på post-it lapper og hang de opp i rangert rekkefølge på en tavle. Slik er jeg med så mange forskjellige ting! Jeg elsker å faktisk kunne enkelt se hva jeg er nødt til å gjøre, hvilke mål jeg har satt for meg selv, osv. 

CHOKERHER

⭐️ Elsker excel – Excel er seriøst det programmet med unntak av google chrome, som jeg bruker mest på mac’en min. Det er så enkelt og oversiktlig, også gjør det at jeg får mye mer oversikt over alle mulige tall. Jeg er veldig mattenerd og elsker å ha oversikt på alle mulige tall, så da er excel tha shit! 

⭐️ Med en gang – Hvis jeg først får en tanke om at jeg virkelig må gjøre noe, så gjør jeg det med en gang. Et godt eksempel på dette er da jeg bodde i kollektiv og hadde kjøpt klesoppheng. Jeg var tilbake fra IKEA i 22 tiden, og de fleste ville vel satt opp opphenget dagen etter. Vel, jeg klarte ikke å vente, så jeg holdt heller på til klokken var 3 på natten så jeg kunne bli helt ferdig med det… 

⭐️ Spontan – Jeg er veldig spontan av meg. Jeg er en sånn person som kan booke en reise også dra avgårde neste dag. Da Per Fredrik og jeg dro til Finland i oktober fikk vi forespørselen 3 timer før vi måtte dra hjemmefra. Altså, da er man virkelig spontane! 

⭐️ Kjapp – En ting som jeg uten tvil har arvet av moren min er effektiviteten min.Uansett hva jeg skal gjøre, må jeg alltid gjøre det så kjapt som mulig. Om jeg for eksempel skal ta ut og inn av oppvaskmaskinen må jeg sende Per Fredrik rett ut av kjøkkenet, om ikke flyr jeg han rett ned. Så fort går det unna! Haha! Jeg klarer heller aldri å gå sakte, eller skrive sakte. Alt jeg gjør må jeg gjøre så effektivt som mulig, hvis ikke så blir jeg helt stressa oppe i hodet mitt. Jeg får helt fnatt hvis jeg må gjøre noe sakte eller gå med noen som går skikkelig sakte. Det takler jeg faktisk ikke. Haha! 

⭐️💗⭐️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg