Nye innkjøp!

reklame

I går var jeg på shopping med søsteren og moren min, og jeg fant noen skikkelig fine nye ting! Jeg fant endelig en skikkelig vinterjakke som er skikkelig varm, også ser den helt amazing ut! 

Slike fuskepelsjakker er skikkelig hotte i år! Jeg fant denne og jeg bare måtte ha den! Jeg prøvde flere fra forskjellige butikker, men alle var veldig tynne og varmet ikke, eller så var fuskepelsen rett og slett ikke særlig fin.

Denne derimot; den varmer skikkelig! I tillegg ser fuskepelsen skikkelig fin ut, og ikke sånn tacky som fuskepels fort kan gjøre. Hehe! Jakken finner du HER (bikbok)

Hvor amazing er ikke denne chokeren? Den er så sykt kul og gir virkelig det lille (store) ekstra til ethvert antrekk. Jeg klarer vanligvis bare å bruke chokers som er i stretchy stoff,  om ikke får jeg ikke puste. Haha!

Men denne er så bred at man trenger ikke ha den stramt på for at den skal sitte fint, så den var bare behagelig å ha på! Du finner chokeren HER (gina tricot).

Hvor fin er ikke denne blusen? Jeg syns den er så søt! Føler den passer perfekt til både hverdags og til fest. Så den er virkelig allsidig! Du finner den HER, den finnes også i blå HER. (gina tricot)

Denne genseren sitter virkelig som et skudd! Den er veldig tykk i stoffet, så den blir ekstra flatterende i tillegg til at den er ekstra varm. Elsker volang armene på den! Genseren min finner du HER. (gina tricot). 

Disse øredobbene er bare så søte! Dusker på øredobber har jo blitt så inn i motebildet den siste tiden, og jeg skjønner virkelig hvorfor! Du finner øredobbene HER. (gina tricot). 

Som dere ser ble det en del fine innkjøp! Min favoritt er uten tvil jakken. Den er så fin og kul! Kommer til å bruke den MYE i vinter. Hehe! Fikk nettopp en pakke fra Nelly med massevis av klær, så det må jeg bare vise dere i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg