Første gang jeg tester det..!

I dag har jeg virkelig vært på tidenes shoppingrunde med moren og søsteren min! Vi startet på “Soho” med en utrolig god og fresh lunsj. Jeg blir alltid så inspirert i matveien når jeg er der.

De har så mye spennende og frisk mat som også har mye sunne ingredienser. Perfekt mat når man skal shoppe og ikke vil være sprengmat og dorsk etter maten, hehe!

Prøvde for første gang chiapudding. Det har jo vært såå mye i media og på blogger i chiafrø, og jeg har liksom ikke helt hengt meg på. Som regel er sånt bare oppspinn og folk som prøver å tjene penger på å lure folk til at de spiser mat som har syke krefter i seg.

Vel. Det var veldig godt, og siden det inneholder mye gode næringsstoffer skal jeg prøve meg ut å lage det litt til frokoster. Chiapudding toppet med jordbær, mange og blåbær er virkelig ikke en dårlig start på dagen! 

Etter en god lunsj var det rett på shopping. Jeg fant en del fine klær, blant annet en sykt fin jakke som jeg gleder meg til å vise dere i morgen! Fant også en del nye kjeder som jeg falt helt for! Da jeg var på Bik Bok fant jeg virkelig et helt nydelig skjørt. Problemet er bare at det virkelig ikke passet!

Jeg prøvde det på i XS og det var altfor stort i midjen. Greit at jeg er 55 cm rundt midjen, men altså. Det får være grenser til hvor store klærne skal være på meg da! Det er jo helt umulig å finne skjørt som faktisk passer! 

Etter mye klesshopping var det rett igang med å finne gaver til pakkekalenderen til Per Fredrik. Det var ikke bare-bare akkurat. Hehe! Men når jeg kom igang ble det mye lettere, og nå har jeg funnet 19/24 gaver.

Så jeg er virkelig godt igang! Da gjenstår bare 5 pakkekalender-gaver, 1 bursdagsgave og 1 julegave. Omg… Enda godt jeg har god tid med de to siste! 

Kjenner jeg gleder meg så sykt til å pynte huset til jul. Det var mildt sagt veldig mye pynt i butikkene nå, og det kribler i magen av å se på all den fine pynten! Teller ned dagene til jeg kan starte og pynte hele huset. 

Nå skal jeg shine opp huset, henge opp 2 fulle IKEA poser med klesvask. Det blir mye å gjøre, så nå gleder jeg meg til å slappe av og spise middag med skatten min! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg