På vei til..

Nå skal jeg straks en tur til Gulskogen i Drammen og shoppe litt med moren og søsteren min. Jeg har nesten ikke rukket å sett de siden vi var på Mallorca så seter virkelig på tide med litt kafé og shoppekos!

Sa prøve å finne en ny jakke som er litt varm, noen topper og litt forskjellig. Skal vise dere om jeg finner noe fint!

I dag har jeg virkelig gått for rosa og hvitt. Syns det er så fin kombinasjon! Kanskje ikke så veldig «høstete». Men man må vel ikke gå i burgunder 24/7 bare fordi det høst? Hehe!

 

Nå får jeg rundt av her. For nå må jeg løpe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg