Jeg bodde her i 9 måneder

Nå er jeg nettopp ferdig med en lang dag i Oslo med massevis av møter! Jeg startet dagen tidlig hjemme i Sandefjord og nå blogger jeg fra bilen rett ved der jeg bodde før. Jeg bodde jo 9 måneder i kollektiv på Majorstua, og nå har jeg nettopp vært på møte et lite steinkast unna der blokken jeg bodde i var.

Det er jo godt over et år siden jeg flyttet fra Oslo, men det er så rart å tenke på at jeg faktisk bodde her. Jeg kjenner jeg blir små svimmel av alle menneskene, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg syns det var OK før.

Uansett. I dag har jeg vært på møte med både United Screens og Hendrix Hair. Veldig spennende begge to og jeg gleder meg til nytt samarbeid! U.S har jeg jo jobbet med lenge, og det er alltid så utrolig koselig når jeg er innom hos de.

Føler meg alltid så godt tatt imot og det er så gode kollegaer. En ting er veldig tydelig med yrket som blogger, er at man ikke jobber så mye med kollegaer IRL og derfor er det så ekstra koselig når man jobber med så gode mennesker når man først møtes!

Nå har jeg nettopp vært innom Starbucks en tur og kjøpt med en kaffe til bilturen hjem. Nå er det rett tilbake til Sandefjord igjen!

6 kommentarer
    1. Heeei:) kjempe fin er du, men jeg ville virkelig vurdert å operert rumpen, den er så flat og liksom så “dratt” :-O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg